اخبار داغ

توسط انتشارات راهیار و در نمایشگاه کتاب تهران صورت می‌گیرد؛

عرضه چاپ جدید «سلول‌های بهاری» با یادداشت رهبر انقلاب

عرضه چاپ جدید «سلول‌های بهاری» با یادداشت رهبر انقلاب
چاپ جدید کتاب سلول‌های بهاری با یادداشتی از رهبر انقلاب در تحسینِ تلاش‌های دکتر حسین بهاروند(راوی کتاب) در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ستاد خبری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کتاب «سلول‌های بهاری» شامل زندگینامه و خاطرات دکتر حسین بهاروند، بنیانگذار سلول‌های بنیادی ایران است که به سعی بهنام باقری و انتشارات راهیار منتشر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن یادداشتی درباره این کتاب چنین نوشته‌اند: «کتاب دکتر بهاروند را منتشر کنید. خدا به آن و بر خود آن انسان عزیز برکت دهد و او را برای اسلام و مسلمین حفظ کند.»

,

دکتر حسین بهاروند استاد ممتاز و موسس پژوهشکده زیست‌شناسی و فناوری سلول‌های بنیادی پژوهشگاه رویان در سال 1374 به این پژوهشگاه پیوست. وی پس از چند سال پژوهش در نهایت در سال 1382 توانست برای اولین مرتبه سلول‌های بنیادی

,

رویانیِ انسانی را تولید کند. این فعالیت‌ها، او و همکارانش را قادر ساخت تا شاخه‌های مختلف پزشکی بازساختی را در ایران پایه‌گذاری کنند.
سلول های بهاری به سعی بهنام باقری و انتشارات راهیار منتشر شده و مسیر پر فراز و نشیب تولید و توسعه سلول‌های بنیادی را شرح و خاطرات دکتر بهاروند، پژوهشگر و پدر دانش سلول‌های بنیادی در ایران را در دل خود جای داده است.

,
,

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه