اخبار داغ

عضو کمیسیون عمران مجلس:

۱۰۰ هزار میلیارد تومان ارز جهانگیری در دست ۱۰۰ نفر افتاد/ در کنار دولت هستیم

۱۰۰ هزار میلیارد تومان ارز جهانگیری در دست ۱۰۰ نفر افتاد/ در کنار دولت هستیم
کمال علیپور با بیان اینکه ارز جهانگیری تنها جیب یک سری افراد را پر کرده و نزدیک به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در دست صد نفر افتاد اما به مردم نرسیده است، گفت: ۹۰۰ هزار میلیارد تومان به دست واردکنندگان افتاد اما یک ریال عاید کشور و دولت نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، کمال علیپور خنکداری شنبه شب در مراسم تکریم و معارفه فرماندار سوادکوه، با بیان اینکه در زمان جنگ مرد از نامرد مشخص می شود، به جنگ اقتصادی کشور و مقابله با فساد اشاره و اظهار کرد: خیلی‌ها ممکن است پدافندی کارهایی کرده باشند اما خط مقدم ها را از دست داده اند،  اکنون کارهایی که دولت انجام می دهد، عملیات در فضای از دست رفته و ایجاد ثبات در کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدام در زمان کوتاه موجب ایجاد فشار اقتصادی و معیشتی شود، خاطرنشان کرد: طبق آمار، سالیانه حدود 21هزار میلیارد دلار برای 5 تا 7 قلم کالا ارز 4200 تومانی تخصیص داده می شد اما این اقدام نه تنها تورم را حل نکرد بلکه حدود تورم 65درصدی در کشور داریم.

,

علیپور با بیان اینکه ارز جهانگیری تنها جیب یک سری افراد را پر کرده است و نزدیک به 100 هزار میلیارد تومان در دست صد نفر افتاد اما به مردم نرسیده است، افزود: 900 هزار میلیارد تومان به دست واردکنندگان افتاد اما یک ریال عاید کشور و دولت نشده است.

,

این مسئول با اشاره به اینکه دولت قبل پر طمطراق گفته است که تورم کنترل می‌کند، افزود: اما آیا تورم کنترل شده است؟ کالاها سر به فلک کشید و تورم کنترل نشد و رئیس جمهور اکنون علی‌وار آمده و آبروی خود را گذاشته است و ظلم است که کنار ایشان نباشیم.

,

وی بر اهمیت امیدآفرینی در مردم تاکید کرد و افزود: امسال حدود 254 هزار میلیارد تومان در دست دولت قرار داده‌ایم تا در شرایط بد معیشتی به مردم کمک کند.

,

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال 99 به میزان 80 هزار میلیارد تومان از ارز 4200 تومانی عاید دولت شده است، گفت: اما با این اقدام دولت اکنون 320 هزار میلیارد تومان به نفع کشور و دولت شده است.

,

علیپور با اشاره به خرید گندم به میزان 3 هزار تومان، گفت: با این رقم انتظار خودکفایی داریم؟ اما امسال خرید تضمینی گندم به رقم 11 هزار و 700 تومان است و دولت را موظف به عقد قرارداد کرده ایم.

,

وی در پایان به فرمایشات رهبری ضرورت جهاد تبیین اشاده و تأکید کرد: در این 43 سال کارهای بزرگی انجام شده است و دولت نیز اقدامات خوبی انجام داده و البته نیاز به کمی تامل است اما این جراحی بزرگ اقتصادی نیاز بوده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه