اخبار داغ

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مطرح کرد؛

گردشگری ظرفیت‌ خوب شهرستان‌های چهارمحال‌وبختیاری/ ۲۵ درصد اقامتگاه‌های بوم‌گردی در فارسان واقع است

گردشگری ظرفیت‌ خوب شهرستان‌های چهارمحال‌وبختیاری/ ۲۵ درصد اقامتگاه‌های بوم‌گردی در فارسان واقع است
علی‌رضا جیلان گفت: گردشگری جزء ظرفیت‌های خوب شهرستان‌های مختلف چهارمحال‌وبختیاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌رضا جیلان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: گردشگری جز ظرفیت‌های خوب شهرستان‌های مختلف این استان است.
وی افزود: شهرستان فارسان در مسیر محور گردشگری شهرکرد_فارسان_ کوهرنگ قرار دارد، نزدیکی این شهرستان به شهرکرد باعث شده است تا تردد خوبی بین این دو شهرستان انجام شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: چهار هتل در شهرستان فارسان وجود دارد که چند مورد آن در حال تکمیل هستند، همچنین تعداد 9 اقامتگاه بوم‌گردی در استان واقع شده است که چیزی حدود 25 درصد از اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان را شامل می‌شوند.
جیلان عنوان کرد: پنج خانه مسافر، سفره‌خانه سنتی و کانون‌های گردشگری پیرغار، ده‌چشمه، سراب باباحیدر، امام زاده سید میراحمد باباحیدر چلیچه و... در شهرستان فارسان واقع شده است.
وی با اشاره به اینکه پیش از این فرمانداران چندان روی خوشی به گردشگری نشان نمی‌دادند، خاطرنشان کرد: با رونق تردد مسافران در چهارمحال و بختیاری اقبال نسبت به گردشگری افزایش یافته است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در اعتبارات سال 1400 ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری در چشمه صالح شهر جونقان، توسعه زیرساخت‌های غار سراب، توسعه زیرساخت‌های پیرغار، مرمت مسجدجامع فارسان و... پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه