اخبار داغ

ایده‌ای که به بار نشست؛

متاورس، فناوری مجازی در البرز که گردشگری کشور را رونق می‌دهد/ عدم استقبال سرمایه‌گذاران؛ مانعی بر سر راه جوانان

متاورس، فناوری مجازی در البرز که گردشگری کشور را رونق می‌دهد/ عدم استقبال سرمایه‌گذاران؛ مانعی بر سر راه جوانان
یک جوان البرزی با طراحی ایده در فضای متاورس آماده است تا ده‌ها شغل برای تحصیل‌کرده‌ها ایجاد و برای کشور تولید ثروت به همراه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها همگام بودن با سرعت پیشرفت علوم دیجیتال نیاز کشور است، البته برخی نخبگان بی ادعا در این عرصه فعالیت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
جوان البرزی به تنهایی در یک اتاق کوچک و هوشمند کارهای بزرگی را پیش برده است، مدیر یک واحد فناور در گفتگو با خبرنگار تیتریک، توضیحاتی را ارائه می دهد.
,
علی یغمایی می گوید؛ تحقیق و توسعه الکترونیک، رباتیک و برنامه نویسی ۳ حوزه فعالیت ماست و در زمینه آموزش و متاورس ایده هایی را به مرز اجرا رسانده ایم.
,
وی ادامه می دهد؛ ربات های آموزشی برای کودکان ۱۲ سال طراحی شده و در یک پروسه ۶ ساله می توانیم آنها را به هوش مصنوعی برسانیم.
,
این جوان با طراحی ایده در فضای متاورس آماده است تا ده ها شغل برای تحصیل کرده ها ایجاد و برای کشور تولید ثروت به همراه داشته باشد.
,
به گفته یغمایی ربات‌ها در ابعاد بزرگتر ساخته می شوند و دوربین های واقعیت مجازی روی آنها تعبیه شده است و در آثار باستانی کاربرد خواهد داشت.
,
وی ادامه می دهد؛ هر جای دنیا وارد شهرهای مجازی متاورسی شوند می توانند در آثار باستانی به گردش بپردازند.
,
البته برای اجرای این طرح ها موانعی بر سر راه این جوان وجود دارد چرا که اغلب سرمایه گذاران به دنبال سود بوده و به آینده پروژه و پرورش جوانان اهمیت نمی دهد.
,
اگرچه پارک علم و فناوری البرز برای رفع مشکلات مذکور برنامه ریزی کرده است، موضوعی که رئیس پارک علم و فناوری استان به آن اشاره می کند.
,
مهدی عباسی به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ برگزاری دوره های توانمندسازی، در اختیار قرار دادن فضای کسب و کار و پیدا کردن سرمایه گذار برای آنها در دستور کار ما است.
,
و اما حمایت همه جانبه از واحدهای فناور نه تنها اشتغال زایی فارغ التحصیلان را به دنبال دارد بلکه وابستگی به تامین محصولات فناورانه کمتر خواهد شد.
,
بدون شک محصولات فناورانه می تواند تحول اقتصادی و علمی را در جامعه به همراه داشته باشد و باید به این مقوله توجه ویژه شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه