اخبار داغ

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس:

دولت و مجلس انقلابی تکلیف محور است/ اقدام شجاعانه و صادقانه دولت در اصلاح یارانه‌ها

دولت و مجلس انقلابی تکلیف محور است/ اقدام شجاعانه و صادقانه دولت در اصلاح یارانه‌ها
حجت الاسلام نصیرایی گفت: دولت و مجلس انقلابی تکلیف محور است و همواره منافع مردم و مصلحت کشور را بر منافع زودگذر جناحی و سیاسی ترجیح داده لذا تصمیم شجاعانه‌ای برای جراحی اقتصادی و اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مجید نصیرایی، نماینده مردم طبس، فردوس بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خاورستان در خصوص اصلاح  ارز ترجیحی و اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها اظهار کرد: متاسفانه اقتصاد کشور دچار بیماری بوده که سالهای سال دولت ها و مجالس مختلف با این بیماری در اقتصاد کشور مواجه بودند و گاهی ایده و طرح هایی هم برای اصلاح این گرفتارهای اقتصادی ارائه کردند اما به دلایل مختلفی چون نیاز به تصمیم های شجاعانه یا تدابیر ویژه‌تری داشته آنطور که باید و شاید ورود جدی به این حوزه برای رفع آسیب ها نکردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی ادامه داد: اما اکنون دولت و مجلس انقلابی تکلیف محور است و همواره منافع مردم و مصلحت کشور را بر منافع زودگذر جناحی و سیاسی ترجیح داده است لذا تصمیم شجاعانه ای برای جراحی اقتصادی و اصلاح نظام پرداخت یارانه ها گرفت.

,

حجت الاسلام نصیرایی با تأکید بر اینکه باید جلوی آسیب های ارز ترجیحی گرفته می شد، این امر را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر دانست و افزود: خوشبختانه این حرکت در دولت مردمی و انقلابی به سمت عادلانه‌تر شدن توزیع یارانه ها و کم کردن آسیب‌ها و توجه جدی‌تر به اقشار ضعیف جامعه شروع شده است.

,

نماینده مردم طبس، فردوس بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح و جراحی اقتصادی خواه ناخواه گرفتاری هایی ایجاد می کند، تصریح کرد: لازم است مسئولان و همه مجموعه های مدیریتی و نظارتی حضوری میدانی و مستمر در بازار و نظارت بر چرخه تامین و توزیع داشته باشد تا این آسیب ها به صورت طبیعی مدیریت و کنترل شود و کمترین آسیب متوجه آحاد جامعه باشد.

,

وی با ابراز خرسندی از هماهنگی و انسجام قوای سه گانه و مسئولان استانی و شهرستانی، گفت: این هماهنگی به ایجاد ثبات در بازار کمک خواهد کرد تا این اقدام شجاعانه و صادقانه برای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها به اهداف مدنظر دست یابد.

,

حجت الاسلام نصیرایی با تأکید بر اینکه اصلاح سیاست ارز ترجیحی یک اصلاح جدی در حوزه اقتصاد است و آقای رئیسی برای تحقق آنها حتی حاضر شد از جان و آبروی خود مایه بگذارد، عنوان کرد: امیدواریم با توزیع عادلانه یارانه ها شاهد افزایش سطح رفاه افرادی در جامعه باشیم که جزو دهک های پایین بودند و البته اجرای این طرح یک شروع است و قطعاً آنچه که در میدان محقق می شود شاید با آنچه که در طراحی ها لحاظ می شد تفاوتی هایی داشته باشد که خوشبختانه تلاش می شود با انسجام و هم افزایی بین قوای سه گانه و دلسوزان کشور این آسیب ها کمتر شود.

,

نماینده مردم طبس، فردوس بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بر آسیب شناسی طرح اصلاح یارانه ها و توجه به جاماندگان و دهک بندی ها برای توزیع عادلانه تأکید کرد.

,

وی در پایان با اشاره به ضرورت روشنگری و تبیین اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها توسط رسانه ها و دلسوزان نظام، افزود: دشمنان انقلاب از هر بهانه ای سوء استفاده می کنند تا دولت بخواهد دست به کار اساسی و مثبتی بزند شروع به جوسازی و تبلیغات سوء می کنند که می طلبد مردم با هوشیاری تحت تاثیر این فضاسازی دشمنان قرار نگیرند و با توجه به فرهنگ ایرانی و اسلامی همچنان دولت را در اجرای این برنامه اصلاح اقتصادی همراهی کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه