اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بصیرت و جهاد تبیین راه مقابله با شبیخون دشمن است

بصیرت و جهاد تبیین راه مقابله با شبیخون دشمن است
آیت الله عبادی با بیان اینکه بصیرت برای تشخیص خود و تبیین برای دیگران علاج و راه مقابله با شبیخون دشمن است گفت: برخی با وجود اینکه همه مقدمات در صحنه برای فهم و شعور فراهم است اما باز هم نمی‌فهمند چون به شکم‌هایشان از لقمه حرام پر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مسئول دفتر و جمعی از کارکنان دفاتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) استان با اشاره به شبیخون دشمن اظهار کرد: گاهی این شبیخون به دلیل ایجاد ابهام دشمن در جامعه است و این شبیخون منحصر به فرهنگ نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برای اینکه از ناحیه دشمن شبیخون نخوریم راهش بصیرت است، گفت: بی بصیرتی در هر امری مساوی با همان قبول شبیخون است و فتنه ۸۸ را ایجاد کردند و هشت ما طول کشید تا بعد از آن ضایعات بصیرتی ایجاد شد که ۹ دی بود.

,

وی ادامه داد: دشمن در طول این مدت چهل و چند سال که خودش بارها گفته همه گزینه ها را روی میز دارد و آزمایش هم کرده به لطف خدا، دشمن مأیوس مانده است و هر جایی کم آوردیم دست قدرت الهی آمده و به سینه نامحرم زده است.

,

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه آیا جامعه اسلامی و انقلابی برای اینکه دزدی، کم فروشی و احتکار نکند باید برایش نگهبان بگذراند، تصریح کرد: این اتفاق نیست اینها طرح است و قدم به قدم دشمن و نفوذ او همراهش است مسائلی را به اسم های گوناگونی که بخشی مسائل اقتصادی است، مطرح می کند و یک جامعه انقلابی که از جوان خود برای اسلام می گذرد، تفکر لیبرالی و پول پرستی آنقدر در او تاثیر می گذارد که خودش را فراموش می کند و در نتیجه نیاز است او را نگه دارند که دزدی و احتکار نکند.

,

امام جمعه بیرجند با اشاره به طرح دشمن برای فاسد کردن جامعه، بیان کرد: همان جریاناتی که شما در گذشته شنیدید که عده ای به خاطر پول بادآورده و عده ای به خاطر فقر دین را فراموش کردند و این ها همه طرح دشمن است که ناشی از کمبود بصیرت در جامعه است.

,

وی با بیان اینکه رسانه های دشمن با چه حرصی برای صحنه سازی و دروغ سازی تلاش می کنند تا مخاطب نتواند واقعیت را تشخیص دهد، تصریح کرد: یعنی چقدر بعضی‌ها کندفهم هستند که هنوز مخاطب دشمنی می شوند که ده ها سال است هر روز دروغ پراکنی کرده است.

,

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه علاج این همه خطرات و دردها داشتن بصیرت برای تشخیص خود و تبیین برای دیگران است، افزود: برخی با وجود اینکه همه مقدمات در صحنه برای فهم و شعور فراهم است اما باز هم نمی فهمند بنابراین مشکل این افراد در اینجاست که امام حسین(ع) فرمود: «شکم‌هایتان از حرام پر شده و بر دل‌هایتان مُهر [غفلت] خورده است».

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: آیا این جای ننگ ندارد که صهیونیست به صورت علنی بگوید فلان حزب و جریان در جمهوری اسلامی ایران از ذخایر ماست!

,

وی تأکید کرد: امروز مسئله بصیرت و جهاد تبیین بسیار ضرورت دارد چون شکست دشمن در همه صحنه های قطعی است و به این بخش تمرکز پیدا کرده و اگر به صورت هماهنگ با بصیرت کافی و تحلیل درست این روشنگری توسعه پیدا کند و در معادله ای پیروز را رقم بزند دشمن برای همیشه شکست خواهد خورد.

,

آیت الله عبادی با بیان اینکه همه خیرات و برکات در سایه پیروزی حق است، گفت: در حدیث پیامبر(ص) در سفر امام علی(ع) به یمن فرمود: «اى على! اگر خداوند به دستان تو انسانى را هدایت کند ، از آنچه خورشید بر آن تابیده براى تو بهتر است».

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه