اخبار داغ

فعالیت سامانه تخصیص یکپارچه خودرو از امروز آغاز شد/ ثبت‌نام از ۲۷ اردیبهشت

فعالیت سامانه تخصیص یکپارچه خودرو از امروز آغاز شد/ ثبت‌نام از ۲۷ اردیبهشت
براساس اجرای بند ۵ از دستورات ابلاغی رئیس‌جمهور درخصوص چگونگی عرضه خودرو برای ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی مردم، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از امروز کار خود را آغاز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۲ در نشانی sale.iranecar.com در دسترس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, sale.iranecar.com,

در روزهای یکشنبه و دوشنبه، متقاضیان قادر خواهند بود از بخشنامه‌های مختلف فروش خودرو که از سوی تمامی شرکت‌های خودروسازی ارائه‌شده است، مطلع شوند و از روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه، امکان ثبت‌نام در سامانه فراهم خواهد شد.

,

در نخستین دوره فروش خودرو در این سامانه، بازه‌ زمانی یک هفته‌ای برای ثبت‌نام متقاضیان در نظر گرفته‌شده است و تقدم یا تأخر زمان ثبت‌نام، هیچ تأثیری برروند تخصیص و شانس برنده شدن نخواهد داشت و مراسم تخصیص خودرو با نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان انجام می‌شود.

,

عرضه خودرو براساس این سامانه بسیار متنوع و چند برابر ظرفیت دوره‌های پیشین خواهد بود و تمامی خودروسازان موظفند تمامی محصولات خودروهای سواری خود را در این سامانه یکپارچه عرضه کنند و هیچ‌گونه استثنایی برای تخصیص خودرو به مشتریان خارج از این سامانه وجود نخواهد داشت.

,

روند فروش خودرو در این سامانه شفاف است و به این شکل از تلاطم بازار، بازار سازی و سو استفاده سوداگران و تضییع حقوق مردم جلوگیری خواهد شد.

برای ورود اینجا را کیلیک کنید.

انتهای پیام/

,
,
, اینجا,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه