اخبار داغ

سرپرست فرمانداری سرخس خبر داد؛

افزایش نظارت بر بازار سرخس/ هرگونه افزایش قیمت غیر از کالاهای اعلام‌شده توسط دولت تخلف است

افزایش نظارت بر بازار سرخس/ هرگونه افزایش قیمت غیر از کالاهای اعلام‌شده توسط دولت تخلف است
نوری‌زاده گفت: از زمان اعلام قیمت‌های جدید با همکاری تعزیرات، اتاق اصناف، اداره صمت، بسیج اصناف، جهاد کشاورزی و دستگاه‌های نظارتی و امنیتی، بازار شهرستان سرخس را تحت رصد قرار دادیم که به دلیل تخلف گرانفروشی یک مغازه مرغ‌فروشی پلمب و یک تن روغن احتکار شده نیز کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن نوری‌زاده، سرپرست فرمانداری سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: با توجه به حذف ارز ترجیحی و اعلام دولت سیزدهم مبنی بر افزایش قیمت تعدادی از کالاهای مشخص، نظارت بر بازار سرخس را با دقت بیشتری انجام می‌دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

نوری‌زاده افزود: از زمان اعلام قیمت‌های جدید با همکاری تعزیرات، اتاق اصناف، اداره صمت، بسیج اصناف، جهاد کشاورزی و دستگاه‌های نظارتی و امنیتی بازار شهرستان سرخس را تحت رصد قرار دادیم که به دلیل تخلف گرانفروشی یک مغازه مرغ‌فروشی پلمب و یک تن روغن احتکار شده نیز کشف شد.

,

 وی در ادامه با بیان اینکه یک تن روغن کشف شده با قیمت مصوب قبلی در محل اداره صمت بین مردم توزیع شد، گفت: ۴ تن روغن دیگر نیز که خرید قبلی اداره تعاون روستایی بود با همکاری فرماندهان پایگاه‌های بسیج، مرزبانی و دهیاری در بین روستاها توزیع شد.

,

سرپرست فرمانداری سرخس با تاکید بر اینکه با هرگونه افزایش قیمت کالاها غیر از کالاهای اعلامی دولت برخورد قاطع انجام می‌شود، تصریح کرد: هیچ صنفی حق ندارد به بهانه افزایش قیمت تعدادی از کالاهای مشخص، کالای خود را گران کند، زیرا دولت یارانه افزایش قیمت این کالاها را به حساب مردم واریز کرده است و افزایش قیمت کالاهای دیگر دلیلی ندارد.

,

نوری‌زاده تاکید کرد: از لحاظ موجودی کالاهای اساسی هیچ کمبودی در شهرستان وجود ندارد و صف‌های اخیر فقط تلاش مردم برای خرید کالا با قیمت قبلی است و از لحاظ موجودی کالاها مشکلی در شهرستان نداریم.

,

وی در پایان تاکید کرد: نظارت بر بازار با استفاده از ظرفیت بسیج و دستگاه‌های نظارتی و امنیتی انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه