اخبار داغ

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور مطرح کرد؛

نقش هلال احمر در دفاع مقدس و بلایای طبیعی/ کاهش آلام بشری هدف اصلی این سازمان است

نقش هلال احمر در دفاع مقدس و بلایای طبیعی/ کاهش آلام بشری هدف اصلی این سازمان است
سلیمانی گفت: نقش هلال احمر در دوران‌های پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و بلایای طبیعی بسیار مشهود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، یعقوب سلیمانی ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل هلال احمر لرستان، اظهار داشت: رسالت و مسئولیت جمعیت هلال احمر مبتنی بر اهدافی از جمله مودت، اخوت و کاهش آلام بشری است و در هفته هلال امسال ۸۰ نفر مهمان خارجی از ۱۴ کشور داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: جایگاهی که امروز هلال احمر به‌عنوان یک سازمان مردمی دارد، امدادگرانی با گذشت ۱۰۰ سال از عمر این سازمان همچنان پرتلاش در راستای خدمت فعالیت می کنند.

,

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: اگر این سازمان می خواهد موفق باشد مستلزم همین استقلال است و این سیر ادامه دارد به طوری که امروز در ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری در حال متعالی بودن است و زحمات زیادی کشیده شده و نقش هلال احمر در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و حوادث و بلایای طبیعی بسیار مشهود است.

,

سلیمانی عنوان کرد: اگر در دوران دفاع مقدس، شهید فهمیده‌ها را داشتیم امروزه در همان مسیر حرکت، در موضوع ایثار و فداکاری شهید علی لندی ها را داریم که برای نجات انسانها، جان خود را فدا کرد، امروز در همان مسیر در راستای توسعه فرهنگ ایثارگری، خودگذشتگی و جهاد که هر روز جمعیت هلال رو به درخشندگی است و امسال در ردیف اعتبارات جمعیت هلال احمر، ردیفی تحت عنوان ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری تعریف شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: شهدا در وصیت‌نامه‌ها به تبعیت از ولایت و همدلی تاکید نموده اند و انتظار می رود با وحدت و همدلی شاهد اتفاقات خوب باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه