اخبار داغ

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان:

دهک‌های یک تا ۳ در زنجان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند

دهک‌های یک تا ۳ در زنجان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند
مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه با شروع طرح پوشش همگانی بیمه سلامت در کشور، افراد فاقد بیمه درمان در دهک‌های یک تا ۳ در استان زنجان به‌صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند گفت: بیش از ۳۰ هزار‌و ۶۰۰ نفر از دهک‌های پایین در زنجان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یعقوب شیویاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مشمولین دهک‌های یک تا ۳ فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای در استان زنجان تا پایان سال ۱۴۰۱ به‌صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود از ابتدای شروع طرح تاکنون برای بیش از 30 هزار و 600 نفر افراد دهک‌های یک تا 3 فاقد پوشش بیمه در استان زنجان با اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سامانه‌های بیمه‌گری سازمان بیمه سلامت، ثبت و به‌صورت رایگان تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

,

شیویاری خاطرنشان کرد: سایر افراد فاقد بیمه درمان که در دهک‌های ۴ تا ۱۰ قرار می‌گیرند با پرداخت حق بیمه مربوطه و بر اساس قانون ارزیابی وسع با استعلام از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

,

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با اعلام فراخوان از افراد فاقد هرگونه پوشش بیمه درمانی گفت: این دسته از افراد با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد در سطح استان و یا از طریق سامانه غیرحضوری (شهروندی) این سازمان نسبت به تکمیل فرم درخواست و با ارائه مدارک لازم از مزایای این بیمه‌نامه در مواقع نیاز بهره‌مند شوند.

,

وی یادآور شد: این افراد به تدریج با انتساب به پزشکان خانواده و با رعایت نظام ارجاع از طریق ارجاع به مراکز دولتیِ دانشگاهی، خدمات تخصصی مورد نیاز خود را دریافت خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه