اخبار داغ

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

توپخانه‌های دشمن در فضای مجازی فعال است/ امروز فضای مجازی میدان نبرد با دشمن است

توپخانه‌های دشمن در فضای مجازی فعال است/ امروز فضای مجازی میدان نبرد با دشمن است
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا در میدان جنگ سخت بودند و امروز میدان جنگ تغییر کرده است اما اصل جنگ با دشمنان انقلاب تغییری نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; با بیان اینکه شهدا در تاریخ ما اقدامی کردند که اقدامشان عامل تثبیت انقلاب بود، اظهار کرد: هر چیزی که باعث تثبیت انقلاب باشد باعث تداوم انقلاب نیز می‌تواند باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه اندیشه، راه، فکر و عملکرد شهدا بهترین الگو برای نسل امروز است، ابراز کرد: شهدا دیروز در میدان جنگ سخت بودند و امروز میدان جنگ تغییر کرده است اما اصل جنگ تغییر نکرده است.

,

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دیروز جنگ با توپخانه و اسلحه و امثال این‌ها بود و سروصدا داشت، تصریح کرد: امروز توپخانه‌های دشمن در فضای مجازی است.

,

وی با بیان اینکه توپخانه‌ها و موشک‌های دشمن در حال شلیک از امپراتوری بزرگ تبلیغاتی دنیا برای مأیوس کردن مردم است، عنوان کرد: دیروز اگر در جبهه کسی به شهادت می‌رسید عزت پیدا می‌کرد اما امروز اگر کسی با این توپ‌خانه کشته شود بی‌آبرو می‌شود.

,

حجت‌الاسلام طیبی فر با بیان اینکه امروز برای نسل جوان باید بگوییم که دیروز چه کردند که برای اسلام و انقلاب عزت و برای ملت عظمت کسب کردند، ادامه داد: یادواره شهدا می‌خواهد این را به جامعه بیان کند که جامعه از این چهره‌های منور شهدا الگوگیری کنند.

,

وی با بیان اینکه شهدا با خلوص رفتند برای دفاع از انقلاب اسلامی در میدان با دشمنان انقلاب شجاعانه جنگیدند، افزود: امروز جوانان باید یاد بگیرند که به میدان جنگ بیاید اما میدان جنگی که با زمان تناسب دارد و این وظیفه همه است.

,

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا به منظور نشان دادن راه شهدا و معرفی شهدا بوده تا جوانان شهدا را الگوی راه خود قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه