اخبار داغ

رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان:

۲۵ درصد ظرفیت‌ کاروان‌های حج تمتع استان زنجان هنوز تکمیل نشده است

۲۵ درصد ظرفیت‌ کاروان‌های حج تمتع استان زنجان هنوز تکمیل نشده است
رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون ۷۵ درصد ظرفیت کاروان‌های حج تمتع استان زنجان تکمیل شده است، گفت: هنوز مشخص نشده است که زائران از فرودگاه زنجان به حج مشرف می شوند و یا اینکه از فرودگاه‌ استان‌های دیگر اعزام خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم احدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر ۷۵ درصد ظرفیت کاروان‌های حج تمتع استان تکمیل شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت ثبت نام، فرصت برای ثبت نام سایر زائران وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: ۲۵ درصد زائران بیشتر به دلیل اینکه که همراهانشان بالای ۶۵ سال هستند و امسال اجازه مشرف به حج را ندارند روند ثبت نام را تکمیل نکرده‌اند و منتظر این هستند با تغییر سیاست عربستان در سال بعدی مشرف شوند.

,

رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: از ۴۹۵ سهمیه حج تمتع استان زنجان۳۱ سهمیه مختص خانواده شهدا بود و روز اول ثبت‌نام ها تکمیل شد.

,

وی با بیان اینکه مهترین مسئله حاضر برای سازمان حج و زیارت نحوه اعزام زائران است، گفت: علی‌رغم پیگیریهای انجام شده اما تا حال حاضر مشخص نشده است که زائران از فرودگاه زنجان مشرف خواهند شد یا خیر، علت عدم موافقت شرکت ایران ایر نیز برای اعزام زائران حج تمتع از فرودگاه زنجان نیز مشخص نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه