اخبار داغ

امام جمعه اصفهان:

هنرمندان باید به نفع کشور کار کنند

هنرمندان باید به نفع کشور کار کنند
امام جمعه اصفهان گفت: هنرمندان باید بدانند هر آنچه دارند از خداست و باید در راه خدا مصرف کنند؛ هنرمندان باید به نفع کشور کار کنند و به این موضوع توجه داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ آیت الله یوسف طباطبایی نژاد پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: ارشاد اسلامی به معنای راهنمایی اسلامی و ارشاد به معنای راهنماییست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: ارشاد معنای بزرگی دارد و در کل به معنای راهنمایی درست است، یکی از معناهای شکر خدا این است که نعمت خدا را در راه خدا خرج کنید.

,

طباطبایی نژاد با اشاره به سخنان امام علی ادامه داد: وقتی هنری داریم باید آن را در راه خدا به کار ببریم و این شکر عملی است، اگر بخواهیم کار خدایی کنیم و ارشاد داشته باشیم باید اول خودمان راه درست داشته، ارشاد شده و فکر غلط نداشته باشیم.

,

امام جمعه اصفهان به فرمایش امام علی (ع)در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: گاهی می بینیم مطالب غیر درست بیان می شود که این کار درست نیست و این قلم که کسی در کشور خودش حرف درستی زده باشد اما آن را کج و نادرست بیان کند؛ برای خود نویسنده بد است و روحش از این کار کثیف می شود.

,

وی با اشاره به برنامه عصر جدید افزود: در برنامه عصر جدید برخی از کشورهای عربی دیدم، لابه لای برنامه جوانی را آورده اند که قرآن می خوانند و یا اشعار مذهبی و مورد تشویق قرار می گیرند و برنامه ها و هنر دینی نمایش می دهند و برنامه هایشان هدف داشته و بیشتر از یک خنده است.

,

امام جمعه اصفهان گفت: هنرمندان باید بدانند هر آنچه دارند از خداست و باید در راه خدا مصرف کنند؛ هنرمندان باید به نفع کشور کار کنند و به این موضوع توجه داشته باشند، همچنین روزنامه نگاران باید بیشتر متوجه قلم هایشان باشند و از هنرهایشان در راه خداوند استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه