اخبار داغ

کمیسیون آموزش مجلس:

کنکور ارشد 1401 در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد

کنکور ارشد 1401 در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد
سخنگوی کمیسیون آموزش با اشاره به بررسی موضوع تعویق کنکور ارشد در این کمیسیون گفت: پس از بحث و بررسی در این باره، اعضای کمیسیون به این نتیجه رسیدند که معیارها تغییری نیافته و کنکور ارشد ۱۴۰۱ در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه، 25 اردیبهشت) این کمیسیون اظهار داشت: در این نشست موضوع تعویق در برگزاری کنکور ارشد 1401 مورد بحث و بررسی قرار گرفت این در حالی است که در جلسه علنی صبح امروز این ماموریت را رئیس مجلس به کمیسیون آموزش محول کرده بود.

وی افزود: پس از بحث و بررسی و استماع گزارش نماینده ناظر مجلس در شورای سنجش و پذیرش دانشجو اعضای کمیسیون به این نتیجه رسیدند که معیارها در آزمون پیش رو تغییری نیافته و براساس قانون کنکور ارشد 1401 در تاریخ مقرر خود برگزار خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: بررسی عملکرد صندوق نوآوری و شکوفایی دستور کار بعدی این کمیسیون بود.

حاجی پور افزود: مجلس شورای اسلامی در قانون جهش تولید دانش بنیان و قوانین بودجه دو سال اخیر کمک های ویژه ای به این صندوق جهت حمایت از ایده های خلاقانه و شرکت های دانش بنیان داشته است لذا انتظار می رود عملکرد صندوق نیز با این رویکرد ارتقاء پیدا کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه