اخبار داغ

مربی و بازیکنان پیکان چه گفتند؟

معروف: بازیکنان باتجربه بازی را برگرداندند/ اکبری: باخت یک تیم به معنی بد بازی کردن نیست

معروف: بازیکنان باتجربه بازی را برگرداندند/ اکبری: باخت یک تیم به معنی بد بازی کردن نیست
مربی و بازیکنان پیکان بعد از برد نماینده ژاپن در والیبال باشگاه های آسیا صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پیمان اکبری پس از بازی تیمش برابر سانتوری در نشست خبری اظهار کرد: خوشحالم که پس از سال‌ها کوتا یامامورا را می‌بینم. آن زمان که در تیم ملی ژاپن بازی می‌کرد تجربه بازی با یکدیگر را داشتیم و خوشحالم که به عنوان سرمربی در این تورنمنت او را می‌بینم.

وی افزود: به این سرمربی تبریک می‌گویم. بازیکنان ژاپن خیلی خوب بازی کردند و  خیلی با اسم و رسم بازیکنان پیکان کار نداشتند. برای هر توپ و امتیاز تلاش کردند و کار تیمی خوبی ارائه دادند.

سرمربی تیم پیکان تهران ضمن تشکر از بازیکنانش برای بازی خوب برابر سانتوری ادامه داد: هرچند نتیجه ست اول را واگذار کردیم اما در ادامه بازیکنان خوب بازی کردند. باخت یک تیم به معنای بد بازی کردن نیست و ژاپن تا پایان جگنده ادامه داد.

وی با تاکید بر این که بازی سانتوری و پیکان جنگ سرویس بود، تصریح کرد: تیم پیکان 18 سرویس و تیم ژاپن 17 سرویس را خراب کردند. در مجموع تیم ما 5 امتیاز سرویس مستقیم گرفت که خوب بود. تیم ژاپن خیلی ما را تحت فشار قرار داد و این نتیجه نشان داد که هیچ تیمی از قبل برنده نیست و باید جنگید تا به پیروزی رسید.

اکبری با ابراز خرسندی از مرور خاطرات گذشته پس از دیدار سرمربی تیم سانتوری عنوان کرد: دو بازیکن المپیکی امروز داخل زمین بازی کردند؛ انگاپت و موزیرسکی که هر دو در سطح خود خوب ظاهر شدند. برای تیم ژاپن آرزوی موفقیت دارم خیلی خوب بازی کردند و امیدوارم بازی‌های بعدی‌شان را با موفقیت پشت سر بگذارند.

وی در پایان درباره استفاده از تکنیک سرویس هم توضیح داد: والیبال دنیا از سرویس به عنوان حمله استفاده می‌کند و اگر یک تیم سرویس قوی نزند نمی‌تواند دفاع کند. درست است که سرویس خوب زدن ریسک دارد، اما در والیبال دنیا این موضوع طبیعی است و من دوست ندارم از بازیکن بخواهم سرویس ساده بزند. به هر حال ممکن است گاهی سرویس خراب شود و امتیاز آن را از دست بدهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

باشگاه‌های مردان آسیا؛ معروف: بازیکنان باتجربه بازی را برگرداندند

, باشگاه‌های مردان آسیا؛ معروف: بازیکنان باتجربه بازی را برگرداندند,

 سعید معروف پس از پیروزی تیمش برابر سانتوری ژاپن گفت: خوشحالم و خداروشکر که امروز تعداد بیشتری تماشاگر در سالن حضور داشتند و امیدوارم پنجشنبه و جمعه سالن را پر ببینیم.

وی افزود: شروع بازی کمی سخت بود و تیم ژاپن خوب بازی کرد. تیم منسجمی داشت و بازیکن خارجی خوبی هم داشتند که کمکشان می‌کرد.

کاپیتان تیم پیکان تصریح کرد: ست اول هم شانس برد داشتیم اما خوب این امکان فراهم نشد و خوشبختانه بازیکنان خوب و باتجربه ای داریم. اهمیت این بازی‌ها را می‌دانند و توانستیم به بازی برگردیم و مسلط بازی کنیم.

تیم پیکان در دومین مسابقه خود در این رقابت ها سه بر یک سانتوری را شکست داد تا این تیم نخستین ناکامی خود را تجربه کند.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه