اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) خبرداد؛

کشف ۱۹ تن روغن خوراکی،کره گیاهی و ۲۰۰۰ بطری روغن مایع احتکارشده در اردبیل

کشف ۱۹ تن روغن خوراکی،کره گیاهی و ۲۰۰۰ بطری روغن مایع احتکارشده در اردبیل
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) از کشف مقادیر قابل توجه انواع روغن احتکار شده در اردبیل خبر داد و گفت: با تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه استان اردبیل بیش از ۱۹تن روغن و کره گیاهی احتکار شده در یکی از محلات کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  شکر عبدی جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در گفتگو با سبلان ما ، از کشف مقادیر قابل توجه انواع روغن احتکار شده در اردبیل خبر داد و گفت: با تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه استان اردبیل بیش از ۱۰ تن روغن مایع خوراکی احتکار شده در یکی از محلات کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,
وی از کشف  ۹ تن گره گیاهی خام احتکارشده در اردبیل خبرداد و گفت: کره‌ گیاهی خام احتکار شده در یکی از کارخانجات شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل کشف شد.
,
 
,
عبدی گفت: با تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) طی شبانه روز گذشته بیش از ۲۰۰۰ بطری روغن مایع خوراکی احتکارشده در یکی از شهرستانهای استان اردبیل کشف شد.
,
 
,
وی به کشف ۲۸۷تن شکر در اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: صبح امروز نیزبا همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و بازرسان سازمان صمت بیش از ۲۸۷ تن شکر عرضه خارج از شبکه در اردبیل کشف شد که ارزش ریالی آن ۵۱ میلیارد و ۷۲۲ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال برآورد شده است.
,
 
,
 جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکهبرخورد با اخلال‌گران در بازار و محتکران کالاهای اساسی و موردنیاز مردم در دستور کار  قرار گرفته است گفت: ستاد خبری ۱۱۴ اطلاعات بسیج به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارشات امنیتی، اقتصادی همشهریان است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه