اخبار داغ

اهالی کرمانشاه چشم انتظار تحقق وعده‌ها؛

شهربازی کلان‌شهر کرمانشاه سال‌هاست خاک می‌خورد

شهربازی کلان‌شهر کرمانشاه سال‌هاست خاک می‌خورد
شهروندان کرمانشاهی و گردشگران چندسالی است که با در بسته شهربازی در این کلان‌شهر مواجه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، شهروندان کرمانشاهی و گردشگران چندسالی است که با در بسته شهربازی در این کلان‌شهر مواجه هستند، بازگشایی این مجموعه تفریحی که به دلیل اختلاف شهرداری و بهره‌بردار سابق همچنان بلاتکلیف است به‌عنوان یکی از مطالبات شهروندان مطرح است.

اختلافات شهرداری و بهره‌بردار سابق کار را به مراجع قضایی کشاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,

, ,

خانم رازیانی یکی شهروندان کرمانشاهی در گفتگو با مرصاد گفت: به دلیل بی‌توجهی مسوولان، شهربازی کرمانشاه چند ساله که تعطیل است و شهرداری باید در این راستا پاسخگو باشد.

,

وی ادامه داد: اما نکته ای که باید متولیان مدنظر قرار دهند این است که در صورت تعیین تکلیف شهربازی، دستگاه‌های استاندارد نصب شود و این جای تفریحی خدایی نکرده برای مردم دردسر و عذاب نشود.

,

با تعطیلی چند ساله خسارات زیادی به شهربازی وارد شد

, با تعطیلی چند ساله خسارات زیادی به شهربازی وارد شد, با تعطیلی چند ساله خسارات زیادی به شهربازی وارد شد,

سید حجت الله موسوی اجاق در گفتگو با مرصادنیوز اظهار داشت: شهردار سابق بر خلاف قانون با فردی که اهلیت اداره شهربازی را نداشت، قراداد بست و بعد از دو سال، رانت خواری و تخلف پیمانکار محرز شد.

,

عضو شورای شهر کرمانشاه افزود: هم اکنون پرونده پیمانکار در دادگستری در دست بررسی است.

,

وی  با اشاره به اینکه برای بازگشایی مجدد شهربازی باید منتظر رای دادگاه باشیم تا تعیین تکلیف کند، افزود: امید است با ورود پیمانکار دارای سابقه کار و شایسته این پروژه فعال شود.

,

, ,

موسوی با تاکید بر انتخاب درست سرمایه گذار، تصریح کرد: با این تعطیلی چند ساله خسارات زیادی به شهربازی وارد شده از جمله اینکه دریاچه خشک شده، بعضی درختان آن آسیب دیده اند، بعضی از وسایل بازی نیاز به تعمیر و تعویض دارند.

,

در تلاش هستیم تا پروژه شهربازی مدرن را به یک پیمانکار توانمند و شایسته  واگذار کنیم

, در تلاش هستیم تا پروژه شهربازی مدرن را به یک پیمانکار توانمند و شایسته  واگذار کنیم, در تلاش هستیم تا پروژه شهربازی مدرن را به یک پیمانکار توانمند و شایسته  واگذار کنیم,

نادر نوروزی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: با تعطیلی چند ساله شهربازی کرمانشاه خسارات زیادی به این مجموعه  وارد شده از جمله اینکه دریاچه خشک شده، بعضی درختان آن آسیب دیده اند، بعضی از وسایل بازی نیاز به تعمیر و تعویض دارند.

, .,

شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه پیمانکار سابق شهربازی کرمانشاه منابع مالی کافی در اختیار نداشت و پروژه را رها کرد، تصریح کرد: پس از روند قانونی با پیگیری‌های انجام شده پیمانکار خلع ید شد.

, شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه پیمانکار سابق شهربازی کرمانشاه منابع مالی کافی در اختیار نداشت و پروژه را رها کرد، تصریح کرد: پس از روند قانونی با پیگیری‌های انجام شده پیمانکار خلع ید شد.,

 

,

, , ,

وی گفت: در تلاش هستیم تا پروژه شهربازی مدرن را به یک پیمانکار توانمند و شایسته  واگذار کنیم.

, وی گفت: در تلاش هستیم تا پروژه شهربازی مدرن را به یک پیمانکار توانمند و شایسته  واگذار کنیم.,

نوروزی با تاکید بر اینکه ایجاد مراکز تفریحی برای عموم مردم از وظایف شهرداری است، خاطرنشان کرد: در این زمینه مطالعات لازم انجام شده و در نظر داریم شهربازی متناسب با رده های سنی مختلف احداث شود.

, نوروزی با تاکید بر اینکه ایجاد مراکز تفریحی برای عموم مردم از وظایف شهرداری است، خاطرنشان کرد: , در این زمینه مطالعات لازم انجام شده و در نظر داریم شهربازی متناسب با رده های سنی مختلف احداث شود, .,

شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه طرح هایی برای این پروژه تهیه شده که با حضور سرمایه گذار جدید اجرایی خواهد شد، بیان کرد: فراخوان جذب سرمایه گذار در آینده نزدیک داده خواهد شد.

, شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه , طرح هایی برای این پروژه تهیه شده که با حضور سرمایه گذار جدید اجرایی خواهد شد، , بیان کرد: , فراخوان جذب سرمایه گذار در آینده نزدیک داده خواهد شد.,

به گزارش مرصاد، شهربازی‌ها به‌عنوان مجموعه‌های تفریحی نقش مهمی در ایجاد شادی و نشاط بین کودکان، نوجوانان و جوانان داشته، از سوی دیگر در جذب گردشگر نیز مؤثر هستند.

, مرصاد,

 

,

,

, ,

شهربازی شش هکتاری کرمانشاه قدمتی بیش از ۳۰ سال دارد و راه‌اندازی آن به سال ۱۳۶۸ برمی‌گردد. این پروژه در آن زمان با ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی و اجاره نامه‌ای ۲۵ ساله آغاز به کار کرد. 

,

اما این سوال پیش می آید که چرا مسئولان شهرداری در خصوص انتخاب سرمایه گذار دقت نکردند! که چنین خسارتی به این بخش از سرمایه شهر وارد نشود.

,

امید است با انتخاب درست سرمایه گذار تنها شهربازی شهر دوباره جان بگیرد و با چهره ای مدرن و تازه درهای بسته خود را به روی مردم کرمانشاه بگشاید.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه