اخبار داغ

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

تربیت نسل مؤمن و انقلابی رسالت اصلی آموزش‌وپرورش است

تربیت نسل مؤمن و انقلابی رسالت اصلی آموزش‌وپرورش است
سردار غیاثی گفت: با وجود اینکه ارتقاء دانش و علم‌ آموزی دانش آموزان یکی از اولویت‌های مهم آموزش‌ و پرورش است اما توأم با این مسئله تربیت و پرورش شخصیت نیز دارای اهمیت بسیار زیادی است و هرگز از آن نباید غفلت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار سید هاشم غیاثی شب گذشته در دیدار با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی و معاونین وی و رؤسای ادارات آموزش‌وپرورش مشهد ضمن تأکید بر اهمیت توجه به مسئله علم‌آموزی و پرورش شخصیت نسل نوجوان و جوان کشور گفت: آموزش‌وپرورش و به‌صورت خاص مدارس و دانشگاه‌ها پس از نهاد خانواده، بیشترین تأثیرگذاری را بر پرورش شخصیت انسان دارد و معلمان و اساتید دانشگاه در این زمینه نقش اصلی را بر عهده‌دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی بابیان اینکه تربیت نسل مؤمن و انقلابی رسالت اصلی آموزش‌وپرورش است، گفت: باوجوداینکه ارتقاء دانش و علم‌آموزی دانش آموزان یکی از اولویت‌های مهم آموزش‌وپرورش است اما توأم با آن مسئله تربیت و پرورش شخصیت نیز دارای اهمیت بسیار زیادی است و هرگز نباید از آن غفلت شود.

,

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با تأکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولان و دست‌اندرکاران به مسائل مرتبط با حوزه آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های کشور نهاد آموزش‌وپرورش است که هم می‌تواند منشأ تحول و تعالی برای جامعه اسلامی باشد و هم‌نسل نوجوان و جوان را برای در دست گرفتن مسئولیت مهم در آینده انقلاب اسلامی تربیت کند.

,

وی بابیان اینکه ثروت اصلی برای هر ملتی، نیروی انسانی است، گفت: تربیت و پرورش نیروی انسانی متخصص و متعهد و ترویج روحیه کار و تلاش در بین قشر نوجوان و جوان کشور از دیگر کارهای ویژه آموزش‌وپرورش است که باید موردتوجه مسئولان این نهاد قرار بگیرد.

,

سردار غیاثی با تأکید بر اهمیت حمایت همه‌جانبه از نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: از طرح‌های نخبگان، پروژه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان به‌صورت همه‌جانبه و با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها و امکانات حمایت می‌کنیم.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بابیان اینکه استاد شهید مرتضی مطهری بهترین الگو برای معلمان و اساتید دانشگاه است، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و معرفی شهدای والامقام به‌عنوان الگوهای شاخص زندگی فردی و اجتماعی به دانش آموزان و نسل جوان همواره موردتوجه معلمان و اساتید دانشگاه قرار داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه