اخبار داغ

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان:

۱۰ سری تجهیزات بازی برای پارک‌های زنجان خریداری می‌شود/ توسعه عادلانه فضای سبز زنجان با اولویت مناطق کم‌برخوردار

۱۰ سری تجهیزات بازی برای پارک‌های زنجان خریداری می‌شود/ توسعه عادلانه فضای سبز زنجان با اولویت مناطق کم‌برخوردار
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها خرید و نصب ۱۰ سری تجهیزات و وسایل بازی در پارک‌های شهر زنجان در دستور کار قرار دارد که برای مناطق کم‌برخوردار شهر زنجان خریداری و نصب می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد فیلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نصب وسایل و تجهیزات بازی و سیستم روشنایی پارک‌ها و فضای سبز شهر زنجان اظهار داشت: این اقدام برای اکثر فضاهای سبز شهر زنجان انجام شده و مشکلاتی که برای تاسیسات پارک‌ها به وجود آمده بود نیز برطرف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تجهیزات بازی پارک‌ها در انبار شهرداری جمع شده بود، خاطرنشان کرد: با ورود اداره کل استاندارد استان به این موضوع، برخی از تجهیزاتی که از استاندارد کافی برای استفاده در پارک‌ها برخوردار نبودند از رده خارج شدند.

,

فیلو با بیان اینکه با لحاظ بحث‌های استاندارد و با توجه به بودجه جدید شهرداری باید به دنبال خرید تجهیزات جدید باشیم، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها خرید و نصب 10 سری تجهیزات و وسایل بازی در پارک‌های شهر زنجان در دستور کار قرار دارد که برای مناطق کم‌برخوردار شهر زنجان خریداری و نصب می‌شوند.

,

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان در خصوص برخی پارک‌ها که وسایل بازی ندارند و هنوز نصب نشده است، گفت: نصب تجهیزات در پارک‌ها توسط مناطق چهارگانه انجام می‌شود و سازمان سیما و منظر، مسائل مربوط به خرید، پیگیری و نظارت‌ها را انجام می‌دهد.

,

وی در خصوص برخی شهرک‌های اقماری که فاقد پارک و فضای سبز هستند، اظهار داشت: طبق طرح جامع فضای سبز، توسعه فضای سبز در اقصی نقاط شهر زنجان طبق برنامه‌ریزی و زمانبندی مدون انجام خواهد شد.

,

فیلو با بیان اینکه اولویت توسعه فضای سبز با مناطق کم‌برخوردار شهر خواهد بود، خاطرنشان کرد: غفلت‌هایی طی سالیان گذشته در توسعه فضای سبز شده شهر زنجان شده که این کار به‌صورت عادلانه، مدون و برنامه‌ریزی‌شده برای جلب رضایت مردم صورت می‌پذیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه