اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی:

جراحی اقتصادی دولت نیازمند انجام جهاد تبیین است/ حضور رئیس جمهور در میان مردم حاکی از تلاش برای مهندسی افکار عمومی جامعه است

جراحی اقتصادی دولت نیازمند انجام جهاد تبیین است/ حضور رئیس جمهور در میان مردم حاکی از تلاش برای مهندسی افکار عمومی جامعه است
حمید رضا ترقی گفت: در راستای انجام جراحی اقتصادی دولت، نیازمند انجام جهاد تبیین هستیم و باید همه دست اندرکاران و نخبگان سیاسی، دولت و مجلس در اغنای افکار عمومی و پاسخ به شبهات و امیدوار کردن مردم به نتیجه این جراحی مهم در اقتصاد تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا ترقی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: دولت در حال انجام یک جراحی مهم اقتصادی در کشور است که این جراحی به علت تعلل و سهل انگاری و ترک فعل های دولت های گذشته  به تاخیر افتاده و آفات و مفاسد متعدد و حیف و میل های فراوانی را به ملت ما تحمیل و خسارت‌هایی را به کشور وارد کرده که به سادگی قابل جبران نیست.

وی افزود: انجام این جراحی مهم و حساس هم نیازمند اغنای افکار عمومی برای همراهی مردم با دولت و هم نیازمند هماهنگی و همکاری همه دستگاه ها و قوای سه گانه است تا دولت را در اجرای این اقدام مهم، حساس، سرنوشت ساز و حیاتی برای اقتصاد کشور کمک و یاری کنند.

ترقی تصریح کرد: بی تردید در چنین شرایطی دشمن همه تلاش خود را خواهد کرد تا بتواند از این فرصت جراحی و دردهای ناشی از آن، مردم را به سمت شورش و عصبانیت بکشاند و تاب آوری آنها را کاهش دهد و با دروغ پردازی و سیاه نمایی آثار مثبت آینده این جراحی را در کشور مورد تردید و شبهه قرار دهد.

وی عنوان کرد: در راستای انجام این جراحی اقتصادی نیازمند انجام جهاد تبیین هستیم که باید همه دست اندرکاران و نخبگان سیاسی، دولت و مجلس در اغنای افکار عمومی و پاسخ به شبهات و امیدوار کردن مردم به نتیجه این جراحی مهم در اقتصاد تلاش کنند و دولت نیز از طریق راهکارهایی که پیش بینی کرده اعم از سیاست‌های حمایتی و پشتیبانی از کارفرمایان و تولیدکنندگان، زمینه کاهش فشار بر اقشار ضعیف و متوسط جامعه را فراهم کند و زیرساخت های آن را به گونه ای فراهم کند که این فشارها موجب سواستفاده دشمن از مردم نشود.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: توضیحات رئیس  جمهور، حضور ایشان و معاون اولشان در میان مردم و وسط معرکه این جراحی بزرگ و هم دردی با مردم نشان داد دولت، دولتی نیست که هیچ اقدامی در راستای مهندسی افکار عمومی جامعه انجام ندهد و به طور ناگهانی هنگام صبح عنوان کند که درصدد انجام این تغییر  بدون آمادگی مردم است.

ترقی تصریح کرد: دولت پیش بینی های لازم را انجام داده و وجوهی را به حساب مردم واریز کرده بود تا مردم بلافاصله پس از اجرای این طرح بتوانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: دولت درصدد است روند بهره برداری همه آحاد مردم از ارز ترجیحی تحقق یابد و به جای اینکه عده خاصی از این ارز بهره ببرند و آن را به جیب بزنند و مفاسد اقتصادی فراوانی را به وجود آورند همه آحاد مردم از آن بهره مند شوند.

ترقی خاطرنشان کرد: اگر تحقق این عدالت اقتصادی به درستی برای مردم تبیین شود، مردم استقبال فراوانی خواهند داشت همان گونه که تاکنون نیز استقبال کرده اند و به شایعه پراکنی ها، تخریب ها و وسوسه های دشمنان توجهی نداشته اند و خود را با شرایط جدید پدید آمده در اقتصاد کشور وفق داده اند.

وی عنوان کرد: امیدواریم که دولت بتواند هم با تداوم اغنا گری ها و هم با حل مشکلات مردم از طریق اجرای سیاست‌های حمایتی، این جراحی را با موفقیت به سرانجام برساند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه