اخبار داغ

هدفمندی یارانه، سرآغاز تحولی بزرگ در عرصه اقتصاد؛

القای ناامیدی، هدف معاندان در انقلاب اقتصادی/ تیر ضد انقلاب به سنگ خورد

القای ناامیدی، هدف معاندان در انقلاب اقتصادی/ تیر ضد انقلاب به سنگ خورد
طی چند روز گذشته، انقلاب اقتصادی در کشور آغاز شد، انقلابی که سرآغاز تحولی عظیم در عرصه اقتصاد است و دولت سیزدهم با همه شجاعت، گام بلندی در این عرصه برداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون دشمنان و ضد انقلاب همیشه برای ضربه زدن در حال توطئه چینی بوده اند و از هر فرصتی برای رسیدن به هدف شوم خود استفاده کردند ولی به لطف خدا و تدابیر حکیمانه امامین انقلاب، این توطئه ها راه به جایی نبرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

طی این سالها معاندان و ضدانقلاب سعی کردند از دریچه فتنه ها و یا مشکلات اقتصادی، فضایی را برای آشوب و درگیری ایجاد کنند و نوچه های آنها در داخل کشور به خیابانها بیایند و فضا را متشنج جلوه دهند.

,

از سوی دیگر در این سالها رسانه های غربی بارها و بارها با استفاده از تصاویر جعلی سعی بر القای ناامیدی و مشکلات در کشور کرده اند و متاسفانه عده ای آب به آسیاب دشمن ریختند اما طی چند روز گذشته، انقلاب اقتصادی در کشور آغاز شد، انقلابی که سرآغاز تحولی عظیم در عرصه اقتصاد است و دولت سیزدهم با همه شجاعت، گام بلندی در این عرصه برداشت.

,

, ,

قطع دست دلالان از بازار

, قطع دست دلالان از بازار, قطع دست دلالان از بازار,

بدون شک حذف ارز ترجیحی برای عده ای که تاکنون با رانت، سودهایی کلان به جیب زده اند، بسیار دردآور بود چرا که یکبار برای همیشه در این جراحی بزرگ دست دلالان و رانت خواران از بازار کوتاه می شود و یارانه ها در اختیار مردم قرار می گیرد.

,

با سخنرانی رئیس جمهور برای شفاف کردن این طرح، دو ماه یارانه به حساب افراد واریز شد اما طولی نکشید که ضد انقلاب دست به کار شد و از همان لحظه خبرهایی ناامید کننده و با القای ایجاد قحطی در آینده را پخش کردند، این در حالی بود که این طرح با کار کارشناسی آغاز شده و جای هیچ نگرانی نبود اما در فضای مجازی تصاویر و ویدئوهایی از جمله به فروشگاه ها و یا خالی شدن قفسه های همه فروشگاه ها و نبود کالاها را منتشر کردند.

,
متاسفانه برخی تحت تاثیر این رسانه ها قرار گرفته و اقدام به خریدهای هیجانی و غیر ضروری کردند ولی در مجموع بازهم خبری از حمله به فروشگاه ها نبود و همه این تصاویر نشان می داد که معاندان قصد داشتند از این فرصت برای ایجاد آشوب استفاده کنند.
,
توزیع روغن در بازار
, توزیع روغن در بازار,

در بحث روغن کمبودهایی وجود داشت اما نه به شکلی که برخی سیاهنمایی کردند و در کمتر از چند روز بازار روند آرامی به خود گرفت به طوری که خوشبختانه در استان لرستان طی هفته گذشته بیش از ۸۰ تن روغن در بازار توزیع شد.

,

در روزهای اخیر چندین انبار احتکار از روغن، برنج، شکر و سایر اقلام اساسی در استان کشف و ضبط شد و در بسیاری از موارد همین کالاها در بین مردم توزیع شده است.

,

اما دست و پا زدن ضد انقلاب فقط در انتشار تصاویر جعلی ختم نشد و فراخوان هایی را در فضای مجازی برای تحریک مردم و حضور در خیابانها در اعتراض به این طرح منتشر کردند.

,

شامگاه جمعه در برخی از شهرهای استان از جمله بروجرد، دورود و خرم آباد عده ای اندک به خیابانها آمدند، افرادی که به نظر می رسید دغدغه معیشت را نداشتند و با تحریک عده ای فضا را به سمت و سوی اغتشاش سوق دادند.

,

, ,

سواستفاده آشوبگران

, سواستفاده آشوبگران, سواستفاده آشوبگران,

در شهرهای مذکور، آشوبگران با تاریک شدن هوا به خیابان آمدند و با سردادن شعار و پرتاب سنگ، سعی در اغتشاش و متشنج کردن فضا را داشتند، این در حالی بود که بساط این افراد با حضور نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج در کمترین زمان جمع شد.

,

هنوز آمار دقیقی از دستگیری اغتشاشگران و لیدرهای آنها اعلام نشده است، اغتشاشاگران سعی کردند تا خسارت های سنگینی را تحمیل کنند لذا در برخی از نقاط شهر تعمدا اقدام به ترافیک خودروها کرده و پس از جمع شدن چند خودرو، شعارمی دادند و اینگونه می خواستند القا کنند که جمعیت زیادی برای اعتراض آمده اند.

,

طی دو روز گذشته فضای استان لرستان در آرامش کامل به سر می برد و در سطح بازار و فروشگاه ها شاهد وفور کالاهای اساسی مانند روغن، مرغ، تخم مرغ و سایر اقلام هستیم، اگر چه این کالاها با قیمت جدید عرضه می شوند ولی در بسیاری از فروشگاه ها همین کالاها با قیمتی کمتر در حال توزیع می باشد.

,

خوشبختانه شب گذشته نیز خبری از تجمع، درگیری، اغتشاش و آشوب در هیچ یک از شهرهای استان گزارش نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه