اخبار داغ

رئیس ستاد برگزاری جشن‌های مردمی "زیر سایه خورشید" هرمزگان:

ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در هرمزگان برگزار می‌شود/ حضور کاروان‌های شادی در اقصی نقاط استان

ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در هرمزگان برگزار می‌شود/ حضور کاروان‌های شادی در اقصی نقاط استان
رجبیان گفت: پانزدهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید از ۱۱ لغایت ۲۱ خرداد ماه در ایام دهه کرامت با حضور سه کاروان، متشکل از خادمین حرم مطهر علی بن موسی الرضا علیه السلام و مبلغین در استان هرمزگان آغاز خواهد شد و این کاروان در اقصی نقاط استان و در تمامی شهرستان‌ها حضور پیدا خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی رجبیان رئیس ستاد برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: پانزدهمین دوره جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید از ۱۱ لغایت ۲۱ خرداد ماه در ایام دهه کرامت با حضور سه کاروان، متشکل از خادمین حرم مطهر علی بن موسی الرضا علیه السلام و مبلغین در استان هرمزگان آغاز خواهد شد و این کاروان در اقصی نقاط استان و در تمامی شهرستان‌ها حضور پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اهداف جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید تصریح کرد: ترویج سنت و سیره امام رضا علیه السلام با رویکرد بیان مفاهیم سبک زندگی دینی متناسب با نیاز مخاطب، ترویج و بهرمندی از سنت حسنه زیارت از راه دور مبتنی بر مبانی دینی، تقویت و استمرار ارتباط دائمی با امام معصوم و پیروی از معارف ایشان، تقویت جریان های جوان مردمی موثر، معتقد، فعال و حامی انقلاب اسلامی، توسعه، حمایت و جهت دهی عالمانه به جشن های مردمی دهه کرامت از جمله این اهداف است.

رجبیان در ادامه، ترویج نشاط دینی و ایجاد شادی و سرور در جشن ها و مراسم مردمی، تقویت وحدت میان اقوام و سلایق مختلف به واسطه گردآمدن در پرتو شعاع نورانی حضرت رضا علیه السلام را دیگر اهداف جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید در استان هرمزگان برشمرد.

 رئیس ستاد برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید استان هرمزگان ابزار داشت: جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید با همت شبکه جوانان رضوی استان هرمزگان و با همکاری تشکل‌های مردمی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: بالغ بر ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری ، تبلیغی و دینی برای جشن خورشید طراحی شده که امیدوارم بتوانیم بالغ بر ۳۰ عنوان از این برنامه ها با همت اعضای شبکه جوانان رضوی و تشکل‌های میزبان در استان هرمزگان برگزار کنیم. پیش بینی می‌شود بتوانیم قریب به ۲۰۰ رویداد فرهنگی هنری، دینی و تبلیغی را در اقصی نقاط استان هرمزگان اجرا کنیم.

رجبیان اضافه کرد: عبادت از بیماران در بیمارستان ها، حضور در منازل خانواده شهدا جهت تکریم به رسم ادب، حضور در مراکز نظامی، حضور در صنایع و کارخانجات ، دیدار با ائمه جمعه و مسئولین استانی ، حضور در روستاهای محروم استان ، حضور در جشن های مردمی دهه کرامت، حضور در گلزار شهدا و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، حضور در زندان‌ها و مراکز اصلاح تربیت ، جشن دختران، شکوفه های نور، حضور در بقاع متبرکه، حضور در جشن ویژه زوج های جوان از جمله برنامه هایی که در ایام دهه کرامت به عنوان جشن های زیر سایه خورشید برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه