اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی استان خبر داد؛

گرد و غبار، تحفه عراق برای چهارمحال‌وبختیاری!/ وزش شدید باد برای امروز بعدازظهر

گرد و غبار، تحفه عراق برای چهارمحال‌وبختیاری!/ وزش شدید باد برای امروز بعدازظهر
مهران چراغ‌پور با بیان اینکه امروز بعدازظهر وزش شدید باد احتمال انتقال گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش دید را افزایش می‌دهد گفت: در اکثر نواحی استان شاهد این وضعیت خواهیم بود چراکه گرد و غبار از کشور عراق در حال انتقال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از امروز افزایش سرعت وزش باد خصوصا برای بعد از ظهر پدیده غالب در استان است.
وی با بیان اینکه امروز بعدازظهر وزش شدید باد احتمال انتقال گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش دید را افزایش می‌دهد تصریح کرد: در اکثر نواحی استان شاهد این وضعیت خواهیم بود چراکه گرد و غبار از کشور عراق در حال انتقال است و هم غرب و هم جنوب غرب را در بر خواهد گرفت.
چراغ‌پور ادامه داد: قسمت‌هایی از این گرد و غبار به تدریج امروز چهارمحال و بختیاری را در بر می‌گیرد و این وضعیت برای امروز و فردا در سطح استان وجود دارد.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه آسمان استان صاف تا کمی ابری، گاهی با وزش باد همراه است و وزش باد را در این سه روز نیز خواهیم داشت که در برخی ساعات سرعت آن زیاد می‌شود اما به اندازه امروز بعدازظهر نیست.
وی بیان داشت: از روز جمعه به بعد افزایش سرعت وزش باد را در اکثر نواحی استان شاهد خواهیم بود و طی سه روز آینده آسمان غبارآلود را شاهدیم.
چراغ‌پوریادآور شد: از نظر دمایی از دیروز بعدازظهر افزایش دما تقریبا در بیشینه‌ها اتفاق افتاده و این روند ادامه خواهد داشت که به تدریج افزایش نسبی و تدریجی دما را هم شاهد خواهیم بود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه