اخبار داغ

در گفت‌وگو با خبازان تبریزی مطرح شد؛

فعالیت سه شیفته نان برکت و اطهر تبریز/ توزیع گسترده نان بین سوپرمارکت‌های محلات

فعالیت سه شیفته نان برکت و اطهر تبریز/ توزیع گسترده نان بین سوپرمارکت‌های محلات
آرد به اندازه کافی در کارخانه‌ها و هم به صورت آزاد وجود دارد و قرار شده برای ما گندم تأمین کنند تا آسیاب کرده و از ساعت ۵ صبح تا ۹ شب به صورت سه شیفته فعالیت کرده و بین سوپر مارکت‌های محلات نیز توزیع کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درخشانی مدیر نان برکت تبریز در گفت‌وگو با تبریزبیدار با اشاره به دستور استاندار مبنی بر تامین آرد مورد نیاز نانوایان اظهار داشت: آرد به اندازه کافی در کارخانه‌ها و هم به صورت آزاد وجود دارد و قرار شده برای ما گندم تأمین کنند تا آسیاب کرده و از ساعت ۵ صبح تا ۹ شب به صورت سه شیفته فعالیت کرده و بین سوپر مارکت‌های محلات نیز توزیع کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

وی با تأکید بر اینکه آرد به اندازه کافی در انبارها و سیلوها موجود است، افزود: مردم نگران باشند و به جوسازی‌ها توجه نکنند چرا که در تامین نان هیچ مشکلی وجود ندارد.

,

مدیر نان برکت تبریز خاطرنشان کرد: ما همیشه در کنار مردم بوده و هستیم و از شهروندان می خواهم آرامش خود را حفظ کنند.

,

به تمام سوپرمارکت های تبریز توزیع خواهیم داشت

, به تمام سوپرمارکت های تبریز توزیع خواهیم داشت,

فشنگچی مدیر نان اطهر تبریز نیز در گفت‌وگو با تبریزبیدار با تاکید بر اهمیت توزیع نان اظهار داشت: ما در گذشته دو شیفت کار می کردیم ولی به دلیل اهمیت موضوع، در جلسه ای که با شخص آقای استاندار داشتیم، قول دادیم که برای جلوگیری از مشکلات روانی و اجتماعی، سه شیفته کار کنیم.

, تبریزبیدار,

وی افزود: همچنین قول دادیم به تمام هاپیر مارکت‌های سطح شهر نان توزیع کنیم و نان مورد نیاز سوپر مارکت‌ها را نیز تامین کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه