اخبار داغ

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران:

آمار و ارقام استقلال؟ مهم قهرمانی بود

آمار و ارقام استقلال؟ مهم قهرمانی بود
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه مهم‌تر از آمار و ارقام قهرمانی استقفلال در لیگ برتر مهم بود، گفت: از خوشحالی هواداران خوشحال شدم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا رجبی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به عملکرد تیم استقلال در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: استقلال مجیدی در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشتند و فرهاد پاسخ اعتماد به جوانانش را گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز ,
 
,
وی افزود: امیرحسین حسین‌زاده پدیده لیگ برتر بود و زبیر نیک‌نفس نیز ملی‌پوش است و مهدی‌پور هم با حضور در استقلال توانست روزهای خوب خود را در تیم آبی‌پوش تکرار کند.
,
 
,
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه گل نخوردن تفکر مجیدی از ابتدای فصل بود و با اضافه شدن گابریله پین این تفکر شکل جدی به خود گرفت، عنوان کرد: مجیدی اعتماد به نفس و شخصیت تیمی را به استقلال تزریق کرده بود و این موضوع موجب شد تا استقلال با تلاش خود را از سایر تیم‌ها جدا کند.
,
 
,
رجبی درباره اینکه آیا آمار و ارقام می‌تواند فصل بعد انتظارات را از استقلال مجیدی بالاتر ببرد، چنین پاسخ داد: من به آمار و ارقام اعتقادی ندارم و مهم قهرمانی استقلال بود که به دست آمد و هواداران نیز قطعاً سطح توقعات زیادی از استقلال خواهند داشت و مجیدی باید فصل آینده تیم قدرتمندی بسازد تا قهرمانی را تکرار کند.
,
 
,
وی درباره اینکه عملکرد مهاجمان استقلال در فصل جاری لیگ برتر خیلی امیدوارکننده نبود و رودی ژستد هم چندان در امر گلزنی برای استقلال موثر نبود (به غیر از گل به پرسپولیس)، مطرح کرد: عملکرد مهاجمان در لیگ برتر ناامیدکننده بود و این موضوع مختص استقلال نیست.
,
 
,
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران متذکر شد: تیم‌های لیگ برتری در استعدادیابی و پرورش استعداد خیلی موفق نبوده‌اند و این در استقلال هم نمایان است، امیدوارم با درایت سردار آجورلو استقلال به پایه‌های خود توجه بیشتری داشته باشد و با سرمایه‌گذاری روی نونهالان، نوجوانان و جوانان آینده خود را تضمین کند.
,
 
,
رجبی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه استقلال باید در سه دیدار باقیمانده پرقدرت ظاهر شود و با پیروزی در این دیدارها مقتدرانه جام قهرمانی را بالای سر ببرد، یادآور شد: به عنوان مثال تیم نفت مسجد سلیمان برای عدم سقوط به لیگ پایین‌تر تلاش می‌کند، بنابریان با تمام قوا به مصاف استقلال خواهد آمد.
,
 
,
وی در ادامه توضیح داد: مجیدی باید برای فصل آینده نقاط ضعف استقلال را شناسایی و بر مبنای آن یارگیری کند، چراکه استقلال اگر فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد باید با تمام قوا به مصاف رقبای آسیایی برود.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه