اخبار داغ

قولی که در کمتر از چند ماه عملی شد؛

گازکشی به ۸ روستای بخش جنگل رشتخوار آغاز شد

گازکشی به ۸ روستای بخش جنگل رشتخوار آغاز شد
محروم بودن ۸ روستا در بخش جنگل رشتخوار از نعمت گاز خواسته‌ای دیرینه از سوی مردم در این منطقه بود، که در گذشته تنها روی کاغذ حرف دنبال شدن آن از سوی مسئولان بود، اما اکنون با پیگیری های جهادی صورت گرفته توسط مسئولان انقلابی در رشتخوار، کار گاز رسانی به این منطقه به مرحله اجرا درآمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ یکی از مشکلات بسیار مهم که چندین سال است با بی مهری مسئولان در گذشته گریبانگیر مردم صبور و سخت کوش ۸ روستای از روستاهای پایین بخش جنگل بوده است، عدم بهرمندی این مردم عزیز از نعمت شبکه گازرسانی به این روستا هاست، که با اولین سفر نماینده انقلابی حجت الاسلام احمد پور به این منطقه از بخش جنگل و قول مساعد جهت انجام شبکه گاز رسانی به این ۸ روستای محروم، امروز کار گاز رسانی به این روستاها در حال اجرا و دنبال شدن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
, ,

حجت الاسلام احمدپور نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اجرای این طرح در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار داشت: اعتبار در نظر گرفته شده برای گاز رسانی به 8 روستای باقی مانده و فاقد گاز در بخش جنگل بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان است، که این طرح دارای وسعت ۷۰ کیلومتری است و با عملی شدن آن جمعیتی بالغ بر ۳۰۰۰ نفر از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

,

وی با شاره به اینکه اجرای این پروژه موجب ایجاد امید و خوشحالی در دل مردم صبور و انقلابی این منطقه از بخش جنگل رشتخوار گردیده است، یادآور شد: در گذشته با مطرح بودن مسائل مختلف از جمله هزینه دار بودن گاز کشی به این 8 روستا و اعلام نرخ های بهره مندی هر مشترک از 12 و بعد 15 میلیون تومان و در انتها 25 میلیون تومان عملا کار اجرایی در راستای گاز کشی به 8 روستا بخش جنگل رشتخوار انجام نشده بود، اما امروز خداوند را شاکریم که اجرای این طرح با تخصیص و تعلق گرفتن اعتبارات لازم در مرحله اجرا شدن، قرار گرفته است.

,

بخشی زایی دهیار روستای چاهشورک بخش جنگل رشتخوار با تقدیر از تلاش های مسئولان و نماینده مردم خواف ورشتخوار در راستای اجرا و عملی شدن کار گازرسانی به 8 روستای بخش جنگل بیان داشت: امروز خداوند را شاکریم که با گذشت بعد ازچندین سال عملیات اجرایی و کار گازرسانی به حفر کانال های لوله گزاری گاز در روستا آغاز شده است و این امر امروز خوشحالی ساکنین روستاهای محروم در این منطقه را به دنبال داشته است.

,
,
, ,

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین درخواست های مردم از چندین سال قبل رفع مشکل گاز در این منطقه بوده است، بیان داشت: امروز بعد از چندین سال انتظار و وعده های که مسئولان در گذشته فقط روی کاغذ می دادند، خوشبختانه با تلاش های مسئولان انقلابی کار گازرسانی به روستاها آغاز شده است.

,

محمدی از دیگر ساکنین روستاهای فاقد گاز بخش جنگل رشتخوار در رابطه با مشکل مردم در نبود نعمت گاز در این منطقه گقت: امروز با آغاز روند حفر کانال جهت لوله گذاری گاز در منطقه مردم از این اتفاق بسیار خرسند و خوشحال اند.

,

وی با بیان اینکه مردم در فصل سرما مشکلات زیادی را در رابطه با نبود نعمت گاز دارند، گفت: مردم منطقه محروم در 8 روستای بخش جنگل در گذشته علی الخصوص در فصل سرما مشکلاتی زیادی داشتند، نبود سوخت نفت و کمبود آن و همچنین دیر رسیدن یا کمبود کپسول گاز در فصل زمستان در روستاهای همجوار گلایه ساکنین را در پی داشته بود.

,

این ساکنان روستای علی نقی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم مسئولان دلسوز و انقلابی که پیگیر این معضل و مشکل شده اند، سرعت اجرا را افزایش و هرچه سریع تر موجبات بهرهمندی مردم را از نعمت گاز فراهم کنند.

,

8 روستای آهنگران، چاهشورک، حوض کرم، دوچاهی علیا، دوچاهی سفلی، علی نقی علیا، علی نقی سفلی، و کوده با جمعیتی بالغ بر 550 خانوار و 3 هزار نفر جمعیت سال های طولانی است که در انتظار رفع مشکلات گاز رسانی به این منطقه هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه