اخبار داغ

سومین دیدار تدارکاتی شاگردان کمپدلی در بلگراد/ شکست تیم والیبال زنان برابر تیم زیر 21 سال صربستان

سومین دیدار تدارکاتی شاگردان کمپدلی در بلگراد/ شکست تیم والیبال زنان برابر تیم زیر 21 سال صربستان
تیم ملی والیبال زنان ایران در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در صربستان نتیجه را به تیم ملی زیر 21 سال این کشور واگذار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زنان ایران شب گذشته (یکشنبه 25 اردیبهشت) در سومین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در اردوی برون مرزی به مصاف تیم ملی زیر 21 سال صربستان رفت و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب این تیم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شاگردان الساندرا کمپدلی در این دیدار رقابتی تنگاتنگ با تیم حریف داشتند و در ست اول 23 بر 25، ست دوم 27 بر 29 و ست سوم 25 بر 27 از حریف جا ماندند.

,

محدثه مشتاقی به دلیل سرماخوردگی در این مسابقه حضور نداشت.

,

تیم ملی والیبال زنان ایران در دو مسابقه قبلی موفق به شکست ژوک آب (نایب قهرمان لیگ زنان صربستان) و تنت شده بود.

,

اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال زنان ایران که از 19 اردیبهشت با حضور 16 بازیکن در صربستان آغاز شده است، فردا (سه‌شنبه 27 اردیبهشت) به پایان می‌رسد و ملی‌پوشان کشورمان ساعت 3 و 40 دقیقه بامداد چهارشنبه 28 اردیبهشت از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می‌شوند.

,

شبنم علیخانی، فرزانه زارعی، آیتک سلامت، پوران زارع، زهرا کریمی، هانیه محتشمی‌پور، تهمینه درگزنی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، الهه پورصالح، محدثه مشتاقی، هاله متقیان، مائده برهانی، سمانه سیاوشی، فاطمه امینی و مریم حبیبی بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

,

صدیقه اسلامی (سرپرست)، الساندرا کمپدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی (مربی)، نوید مشجری (مشاور فنی)، زینب گیوه (مربی بدنساز) و نرگس عهدنو (تراپیست) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زنان در این اردو را تشکیل می‌دهند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه