اخبار داغ

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد عنوان کرد

پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی عملیات عمرانی فرهنگسرای بهمن یزد

پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی عملیات عمرانی فرهنگسرای بهمن یزد
سلمانی ندوشن از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه فرهنگسرای بهمن واقع در انتهای بلوار شهید نواب صفوی شمالی با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی سلمانی ندوشن معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه اجرای پروژه فرهنگسرای بهمن پس از توقفی چند ساله، بار دیگر کار خود را در سال گذشته آغاز کرد، گفت: این مجموعه در مساحتی بالغ بر ۳۰ هزار متر مربع که شامل ساختمان فرهنگسرا با زیربنای ۴۳۰۰ متر مربع، سه زمین ورزشی رو باز، پارک و مسیر دوچرخه سواری می باشد، تاکنون در حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در صورت تامین اعتبار تا انتهای سال جاری آماده بهره برداری خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد با اشاره به اینکه ۳۲۰۰ متر مربع از زیربنای ساختمان فرهنگسرا تکمیل شده است، اظهار کرد: تاکنون عملیات عمرانی این ساختمان شامل نماچینی، سفید کاری داخلی، نصب سقف کاذب، ایزوگام پشت بام، اجرای موزائیک فرش، نصب کلیه پنجره های PVC و شیشه های دوجداره به اتمام رسیده است.

,

وی افزود: علی رغم هزینه ۱۰۰ میلیارد ریالی برای این مجموعه، پیش بینی می شود برای اتمام ساختمان فرهنگسرای بهمن، محوطه و فضای سبز در حدود ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر هزینه خواهد شد.

,

معاون شهردار یزد در ادامه بیان داشت: فرهنگسرای بهمن واقع در انتهای بلوار شهید نواب صفوی شمالی در راستای پیشرفت و آبادانی منطقه که جزو مناطق محروم و کم برخوردار شهر میراث جهانی یزد محسوب می شود ایجاد شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه