اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح:

تکریم خانواده شهدا امری ضروری است

تکریم خانواده شهدا امری ضروری است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیروس حکمتی با اشاره به جایگاه و منزلت شهدا و ایثارگران، بر ضرورت تکریم هرچه بیشتر خانواده معظم شهیدان تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس حجت‌الاسلام و المسلمین سیروس حکمتی نیک امروز در حاشیه سرکشی از برخی از خانواده‌های شهدای استان امنیت و آبادانی کشور را مرهون و مدیون خون پاک شهدا دانست و افزود: توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی شهدای والامقام و از خودگذشتگی آنان حاصل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی در حاشیه این دیدارها به خبرنگار ما اظهار کرد: ایثار و فداکاری خانواده معظم شهدا باعث بارور شدن درخت انقلاب اسلامی شد و فرصت خدمت را برای مسوولان فراهم کرد.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح بابیان اینکه تکریم خانواده شهدا کمترین کاری است که ما می توانیم انجام دهیم زیرا آنان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که در مسیر شهدا قرار داریم، در مقابل زورگویان و مستکبران عالم ایستادگی و مقاومت خواهیم داشت.

,

مسول سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون استان گفت: ترویج فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران کوچک‌ترین سپاس از این قشر فداکار و بصیر است و می‌طلبد همه افراد جامعه پیرو واقعی راه شهدا باشند.

,

حجت‌الاسلام علی‌زاده افزود: مسئولان، مردم و قشرهای مختلف باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده را به طور جدی در دستور کار خود داشته باشند.

,

گفتنی است مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، مسئول سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون استان، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان دیدارهای جداگانه ای با خانواده شهید محمد علی غلامی و خانواده شهید فتح‌الله صفری داشتند.

,

تصاویر این دیدارها را می توانید اینجا مشاهده کنید.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه