اخبار داغ

عدم استقبال مسئولین شهرم از من برایم عادی شده؛

یوسفی: تالاخادزه را در دوضرب مسابقات جهانی اذیت می‌کنم/ می‌خواهم به وزنه ۲۷۰ کیلویی برسم!

یوسفی: تالاخادزه را در دوضرب مسابقات جهانی اذیت می‌کنم/ می‌خواهم به وزنه ۲۷۰ کیلویی برسم!
قهرمان وزنه‌برداری دسته فوق‌سنگین جوانان جهان گفت: برای رقابت کردن بین ۲۰۰ تا ۲۰۵ کیلوگرم در یک ضرب، من باید دو ضرب را طوری بزنم که کسی نزدیک من نشود و در مسابقات جهانی کلمبیا در دو ضرب تالاخادزه را اذیت می‌کنم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ علی‌رضا یوسفی، قهرمان وزنه‌برداری دسته فوق‌سنگین جوانان جهان اظهار داشت: عدم استقبال‌ها برای من بسیار عادی شده. جاهای مختلفی از من تقدیر کردند و به من لطف دارند ولی هنوز از طرف مسئولین شهر اقداماتی صورت نگرفته و امیدوارم طی روزهای آینده برنامه‌ریزی خود را انجام دهند. وعده‌هایی هم دادند که امیدوارم عملی شود.

,

وی در ادامه بیان داشت: پیش از آمدن به اردوی تیم ملی آزمایشاتی را انجام دادم که متوجه مشکل تیروئید در بدنم شدم. به شهرستان آمدم و طی روزهای آتی به دکتر خواهم رفت تا این مشکل را برطرف کنم. تیروئید کم‌کار که داشته باشی هر چقدر هم مواد غذایی مصرف کنی وزن رو به افزایش خواهد رفت. پیگیر این موضوع هستم تا وزنم را حدود ۱۰ الی ۱۵ کیلو کاهش دهم. البته مشکلی ندارم چرا که قد من ۱۹۰ سانتیمتر است. شرایط بدنی‌ هم به گونه‌ای است که پتانسیل چاقی و لاغری را دارد.

,

یوسفی در همین رابطه گفت: با این وزن راضی نیستم ولی برای سلامتی و رسیدن به استانداردهای بدنی پیگیر این موضوع هستم. اگر فرصت داشته باشم با مربیان بدنسازی شهرستان تمریناتم را آغاز می‌کنم. از زمانی که آمدم حدود ۱۰ ساعت در خانه بودم و بیشتر در مراسمات مختلف حضور داشتم. در عین حال تمرینات خود را انجام می‌دهم. سعی می‌کنم با انجام تمرینات هوازی، چربی شکم و پهلو را کمتر کنم تا در یک ضرب سرعت بیشتری داشته باشم.

,

وزنه‌‎بردار تیم ملی ایران تصریح داشت: رکوردهای اروپایی بسیار افزایش پیدا کرده و برای رقابت کردن بین ۲۰۰ تا ۲۰۵ کیلوگرم در یک ضرب، من باید دو ضرب را طوری بزنم که کسی نزدیک من نشود. طی صحبت‌هایی که با آقای برخواه و مرادی داشتم؛ مسابقات جهانی کلمبیا در دو ضرب تالاخادزه را اذیت می‌کنم.

,

یوسفی در پایان گفت‌وگو با جهان ورزش عنوان داشت: برای رسیدن به یک هدف باید خواستار آن باشی. در حال حاضر برنامه من برای مسابقات بعدی رسیدن به وزنه ۲۷۰ کیلویی در دو ضرب است. این رکورد را در خود دیدم. باید تمریناتم را بیشتر کرده و طوری بدنم را بسازم که تحمل فشارهای مختلف را داشته باشد. البته این برنامه برای یک تا ۲ سال آینده است. در تمرینات اخیرم بیشترین وزنه‌ای که زدم ۲۴۵ کیلو بود. به طور کلی من در مسابقات بیشتر رکورد می‌زنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه