اخبار داغ

معاون جهاد کشاورزی استان مرکزی عنوان کرد:

کاهش شدید قیمت مرغ و تخم مرغ نسبت به نرخ مصوب/ تولید روزانه هزار تن شیر در استان مرکزی

کاهش شدید قیمت مرغ و تخم مرغ نسبت به نرخ مصوب/ تولید روزانه هزار تن شیر در استان مرکزی
اخوان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: در دو روز اخیر قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار نسبت به نرخ مصوب کاهشی بوده که یکی از دلایل اصلی خرید زیادی است که طی هفته گذشته انجام‌گرفته است با این حال شرکت پشتیبانی در راستای حمایت از تولیدکنندگان خرید تضمینی مرغ را آغاز خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا اخوان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص آخرین وضعیت تأمین و توزیع اقلام پروتئینی در استان گفت: با توجه به جوجه ریزی‌ای که در فروردین‌ماه انجام‌شده تا اواخر خردادماه مشکلی در تأمین گوشت مرغ نداریم، در ماه جاری نیز هرچند جوجه ریزی نسبت به ماه قبل تا حدودی کاهشی بوده اما نیاز استان را به‌صورت کامل تأمین خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

کاهش شدید قیمت مرغ و تخم مرغ نسبت به نرخ مصوب/ ۶۵ درصد تولید تخم مرغ استان مازاد بر نیاز است

, کاهش شدید قیمت مرغ و تخم مرغ نسبت به نرخ مصوب/ ۶۵ درصد تولید تخم مرغ استان مازاد بر نیاز است, کاهش شدید قیمت مرغ و تخم مرغ نسبت به نرخ مصوب/ ۶۵ درصد تولید تخم مرغ استان مازاد بر نیاز است,

اخوان ادامه داد: در دو روز اخیر قیمت مرغ در بازار نسبت به نرخ مصوب خیلی کاهشی شده و این مسئله در آینده باعث مشکلاتی خواهد شد چراکه مرغدار ترغیب به جوجه ریزی نمی‌شود و برای این موضوع اقداماتی در دست انجام است و با پیگیری‌های صورت گرفته شرکت پشتیبانی در راستای حمایت از تولیدکنندگان خرید تضمینی مرغ را آغاز خواهد کرد.

,

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان مرکزی تصریح کرد: قیمت عرضه امروز مرغ در بازار ۴۳ هزار تومان بوده و روز گذشته نیز مرغ زنده ۳۰ تا ۳۱ هزار تومان خریداری‌شده، امروز مجموعاً ۳۸ تن کشتار مرغ داشته‌ایم اما در حال حاضر تقاضا در بازار نیست که یکی از دلایل اصلی خرید زیادی است که طی هفته گذشته انجام‌گرفته و در حال حاضر عرضه با کاهش تقاضا مواجه شده است.

,

اخوان در ادامه افزود: مشکلی در تأمین و توزیع تخم‌مرغ هم وجود ندارد و ۶۵ درصد تولید استان مرکزی مازاد بر نیاز است اما قیمت تخم‌مرغ نیز نسبت به نرخ مصوب کاهشی بوده و روز گذشته قیمت‌ها تا کیلویی ۲۳ هزار تومان درب مرغداری نیز پایین آمده است.

,

وضعیت کشتار و قیمت گوشت قرمز به ثبات رسیده است/ تولید روزانه هزار تن شیر در استان مرکزی

, وضعیت کشتار و قیمت گوشت قرمز به ثبات رسیده است/ تولید روزانه هزار تن شیر در استان مرکزی, وضعیت کشتار و قیمت گوشت قرمز به ثبات رسیده است/ تولید روزانه هزار تن شیر در استان مرکزی,

وی در رابطه با قیمت گوشت قرمز نیز گفت: قیمت گوشت با توجه به مسئله حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی روز شنبه با نوساناتی همراه بود اما امروز هم وضعیت کشتار و هم قیمت‌ها به ثبات رسیده است، در حال حاضر قیمت کشتار ۱۵۰ تا ۱۶۰ هزار تومان بوده و امروز گوشت گوسفندی در مراکز فروش به قیمت ۱۸۰ و گوشت گوساله ۱۷۰ هزار تومان عرضه‌شده است.

,

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان مرکزی در رابطه قیمت مصوب شیر در استان نیز گفت: قیمت برای شیر با سه و ۲ دهم درصد چربی و بار میکروبی زیر یک صد هزار درب دامداری از قرار هر کیلوگرم ۱۲۰۰۰ تومان است و به ازای هر یک دهم در صد چربی اضافه مبلغ ۱۵۰ تومان به نرخ مبنا اضافه یا کم می شود.

,

اخوان خاطرنشان کرد: روزانه بطور متوسط هزار تن شیر در استان مرکزی تولید می شود و بنابر هماهنگی انجام شده در صورت وجود شیر مازاد برنیاز بازار خرید آن توسط تعاون روستایی با قیمت مصوب صورت خواه

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه