اخبار داغ

وزیر نفت:

آغاز ۴۰ پروژه جدید نفتی به ارزش ۳۰ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۱

آغاز ۴۰ پروژه جدید نفتی به ارزش ۳۰ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۱
وزیر نفت اظهار کرد: امسال وزارت نفت بیش از ۴۰ پروژه جدید به ارزش ۳۰ میلیارد دلار آغاز خواهدکرد و تکیه اصلی ما برای تأمین تجهیزات این پروژه‌ها شرکت‌های داخلی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد اوجی در حاشیه آخرین روز از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نمایشگاه از بزرگ‌ترین و معتبرترین رویدادهای نفت و گاز جهان به‌شمار می‌آید، گفت: امسال بیش از ۱۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی دانش‌بنیان در این نمایشگاه حاضر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: در حاشیه بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که نسبت به نمایشگاه‌های سال‌های گذشته بسیار پرشورتر بود، قراردادها و تفاهم‌نامه‌های زیادی امضا شد.

,

وزیر نفت با اشاره به سخنان رئیس‌جمهوری در زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی در بازدیدی که در آخرین روز از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی داشت، اظهار کرد: تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در این سال‌های بسیار توانمند شده‌اند از این‌رو باید گام‌های بلندی برای صدور خدمات خود بردارند.

,

اوجی با تأکید بر اینکه دیپلماسی انرژی در دولت سیزدهم به‌ویژه در بخش کشورهای واقع در آمریکای لاتین بسیار فعال شده است، افزود: امسال وزارت نفت بیش از ۴۰ پروژه جدید به ارزش ۳۰ میلیارد دلار آغاز خواهد کرد که تکیه اصلی ما برای تأمین تجهیزات این پروژه‌ها شرکت‌های داخلی هستند.

,

وی اظهار کرد: وزارت نفت برنامه‌های خوبی برای حمایت از شرکت‌های داخلی برای افزایش صادرات خدمات فنی و مهندسی دارد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه