اخبار داغ

حریف تدارکاتی کم بود

رضاییان: احتمالا در این فیفادی 3 بازی دوستانه خواهیم داشت/ با اسکوچیچ جلسه خواهیم گذاشت

رضاییان: احتمالا در این فیفادی 3 بازی دوستانه خواهیم داشت/ با اسکوچیچ جلسه خواهیم گذاشت
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: حریف تدارکاتی در این دوره از فیفادی واقعا کم بود؛ دوستان در روابط بین‌الملل در تلاش هستند تا ۲ بازی دیگر انجام دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام رضاییان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره دیدار دوستانه با کانادا برای تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: با توجه به قطعی شدن بازی ایران و کانادا و با در نظر گرفتن اینکه اسکوچیچ هم دیشب (یکشنبه) به ایران آمد؛ جلسه می‌گذاریم و برنامه‌ها را نزد میرشاد ماجدی نهایی می‌کنیم تا با خیال راحت عازم بازی‌های دوستانه شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حریف تدارکاتی در این دوره از فیفا دی واقعا کم بود. دوستان در روابط بین‌الملل در تلاش هستند تا ۲ بازی دیگر انجام دهیم. پیگیر هستیم و اگر اتفاقی افتاد از طریق سایت فدراسیون اعلام می‌کنیم.

,

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: این دوره با بقیه دوره‌ها فرق می‌کند. اینطور نیست که اقدامی صورت نگرفته باشد. در فرایند قرعه‌کشی جام جهانی ماجدی، استیلی و دوستان بین‌الملل تلاش زیادی انجام دادند. در فیفادی بعدی شاید بتوانیم بازی‌های بیشتری داشته باشیم اما در این فیفادی سخت بود.

,

وی در پایان درباره حضور اسکوچیچ اذعان داشت: اسکوچیچ به تازگی آمده و در جلسه با یکدیگر صحبت‌های نهایی را درباره برنامه‌های بعدی تیم ملی انجام می‌دهیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه