اخبار داغ

نماینده ارامنه جنوب کشور:

جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن خبرنگار شبکه الجزیره محکوم است/ در کنار مردم فلسطین هستیم

جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن خبرنگار شبکه الجزیره محکوم است/ در کنار مردم فلسطین هستیم
بگلریان ضمن اعلام همبستگی مجدد با مردم فلسطین و آرمان رهایی قدس، جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن یک خبرنگار مسیحی را محکوم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روبرت بگلریان در گفت و گو با صاحب نیوز؛ درباره اقدام غیرانسانی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شیرین ابوعاقله، خبرنگار مسیحی شبکه الجزیره، ضمن اعلام مجدد همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، این جنایت را محکوم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده ارامنه اصفهان و جنوب کشور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان این که مسیحیان و جامعه ارامنه ایران در کنار سایر ملت‌های آزاده جهان تا آزادسازی قدس و رهایی فلسطین از چنگال ظالمان، در کنار این مردم مظلوم خواهند بود اظهار کرد: شهادت این خبرنگار مسیحی در راه انعکاس تظلم خواهی مردم ستمدیده فلسطین و در راه افشای جنایات رژیم صهیونیستی نشان داد، آرمان قدس تنها مختص یک کیش و آیین و قوم نبوده بلکه همه آزادگان جهان از اقوام و زبان‌ها و ادیان مختلف به دنبال تحقق این هدف والا و نجات مردم فلسطین هستند.

,

, ,

وی گفت: این که صهیونیست‌ها حتی در ازای تحمل فشارهای بین المللی و جهانی، مقابل دیدگان جهانیان با کشتن خبرنگاران می‌خواهند جلو انعکاس اخبار و وقایع رخ داده در اراضی اشغالی و فلسطین رنج کشیده را بگیرند نشان دهنده اوج جنایات و ظلم آن ها است که حتی برای جلوگیری از انتشار اخبار آن حاضر به انجام چنین جنایتی می‌شوند که می‌دانند انعکاس جهانی پیدا کرده و سبب اعتراض مردم جهان خواهد شد.

,

این نماینده مجلس تصریح کرد: چنین جنایاتی از طرف جامعه ارامنه ایران همواره محکوم بوده و محکوم است و خلیفه گری ارامنه در کشور ما نیز همواره نسبت به این گونه اقدامات ضدانسانی رژیم صهیونیستی موضع گیری داشته و آن را محکوم کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه