اخبار داغ

جانشین فرمانده پاسداران انقلاب اسلامی:

توانمندی‌های اقتصادی مردم باید بروز پیدا کند/ همه باید پای کار تحول اقتصادی بیایند

توانمندی‌های اقتصادی مردم باید بروز پیدا کند/ همه باید پای کار تحول اقتصادی بیایند
سردار فدوی گفت: توانمندی های اقتصادی مردم را بروز بدهیم زیرا این قابلیت و توانمندی در مردم ما وجود دارد و اگر نظام و سیستم طوری باشد که این توانمندی ها بروز کند، به موفقیت دست خواهیم یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سردار سرتیپ علی فدوی، صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه الغدیر استان یزد که در حسینیه ثارالله برگزار شد، با اشاره به داستانی از حضرت نوح اظهار داشت: در زمان های کوتاه مسئولیتی باید از فرصت برای خدمت استفاده کرد زیرا ساعتها برای تمام کردن عمر عجله دارند و در این فرصت کم باید عاقبت خود را با بهشت قطعی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی عنوان کرد: مسئولیت ها و وظایف در یک نظام اسلامی کار آخرتی است و اگر تمام و کمال به انجام مسئولیت خود نباشد، خسران بزرگی است و در کار آخرتی باید خود را مقدم بر دیگران بشماریم البته این تکالیف و وظایف سختی بسیاری دارد.

,

فدوی ادامه داد: در سپاه باید آماده باشیم برای اینکه هر لحظه هر آنچه داریم در راه خدا بدهیم که مهترین آن جان و آبروست.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: 40 هزار پاسدار و 100 هزار بسیجی شهید مؤید این است که در طول 40 سال انقلاب اسلامی، پیشی گرفتن از یکدیگر در انجام کارهای آخرتی و انجام تکلیف رایج بوده است.

,

وی با تاکید بر اینکه قاعده هم در مبارزات انقلاب، پیروزی انقلاب، طول عمر انقلاب و دفاع از حرم وجود دارد، افزود: جوانانی که شاید حتی انقلاب و پیروزی آن را درک نکرده اند، امروز مدافع حرم شده اند و این رویه را حفظ کرده اند که این از عنایات خداوند متعال است.

,

فدوی تاکید کرد: همه ما در سپاه پاسداران باید به فکر تقویت این رویه باشیم و مردم این موضوع را نه در کلام بلکه در عمل ببینند و این رسم و رسوم شهیدان است که در انجام تکلیف خود، از دیگران پیشی گرفتند.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در وعده خدا تخلفی نیست، عنوان کرد: خداوند سفارش کرده که بندگان خدا به امور آخرت خود بپردازند و امور دنیا را به من بسپارند و عده ای نیز در حالی که این موضوع را می دانند به دنبال تکلیف خود نمی روند و جهنم را برای خود رقم می زنند.

,

وی افزود: این روزها از روزهایی است که کار بصیرتی نیاز است زیرا در گردنه سختی در کشور هستیم و کاری که دولت سیزدهم انجام داد، در همه دولت ها می گفتند باید انجام بشود اما هیچکدام انجام ندادند و از زمان دولت سازندگی مدام به دنبال اجرای این طرح بودند اما کسی جرأت اجرای آن را نداشت.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدا پشتوانه ما هستند، افزود: باید به پشتوانه این شهدا در انجام کارهای آخرتی از یکدیگر سبقت بگیریم.

,

فدوی با بیان اینکه لباس علما لباس پیغمبر است، بیان کرد: پاسداران نیز لباس رزمندگان پیغمبر را بر تن دارند و در این لباس باید خدمتگزاری کامل برای بندگان خدا انجام دهند و بهشت را برای خود تضمین کنند.

,

وی با اشاره به ادامه فعالیت سردار رضا پورشمسی، فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد در معاونت بازرسی اظهار داشت: امروز در سپاه بسیاری از مسئولان کسانی هستند که جنگ را ندیده اند اما راه شهدای آن دوران را طی می کنند.

,

فدوی با اشاره به خدمت رسانی سپاه در یزد بیان کرد: کار سپاه در یزد ساده تر است زیرا مردم یزد در انجام کارهای آخرتی خود را دارای اولویت می دانند، حرام و حلال را سفت و سخت رعایت می کنند و نسبت به انجام امور دینی و عقیدتی بصیرت دارند که این کار را آسان می کند اما در عین حال این ویژگی یزد، انتظار از فرمانده سپاه در یزد را بالا می برد.

,

فدوی ادامه داد: دولت سیزدهم با عنایت خداوند متعال این کار را انجام داد و بقیه به اندازه بصیرت خود باید پای کار بیایند تا از این گردنه با بیشترین نفع و کمترین ضرر عبور کنیم.

,

وی افزود: همه کشورهایی که اقتصاد قابل دفاعی دارند، از این مرحله عبور کردند و اکنون به شرایط خوبی رسیده اند و ما نیز باید تلاش کنیم با همدلی از این مرحله گذر کنیم.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اگر دستورات خدا و پیامبر به طور نسبی هم انجام بشود، خداوند عنایت می کند و بهترین نتایج را رقم می زند و اکنون نیز باید ابتدا جای خود را بدانیم و کمک کننده باشیم.

,

فدوی تصریح کرد: باید از این روند اقتصاد سوبسید دار جدا بشویم و بتوانیم توانمندی های اقتصادی مردم را بروز بدهیم زیرا این قابلیت و توانمندی در مردم ما وجود دارد و اگر نظام و سیستم طوری باشد که این توانمندی ها بروز کند، به موفقیت دست خواهیم یافت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه