اخبار داغ

ماجرای تنبیه یک دانش آموز توسط معلم در هرند/ واکنش آموزش و پرورش: با معلم خطاکار طبق قانون برخورد می شود+ فیلم

ماجرای تنبیه یک دانش آموز توسط معلم در هرند/ واکنش آموزش و پرورش: با معلم خطاکار طبق قانون برخورد می شود+ فیلم
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: اولیا دانش آموز در روز دوشنبه ۲۶ اردیبشهت ماه به مدرسه مراجعه می کنند و معلم از اولیا دانش آموز عذر خواهی می کند، اما گزارش آن اتفاق تلخ آماده است و طبق اساس مقررات پیگیری ها حتما برای معلم صورت میگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی درستکار در گفت وگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ در مورد کلیپی که در فضای مجازی از تنبیه دانش آموز توسط معلم منتشر شده است، اظهار کرد: این دانش آموز در شهرستان دیگری از استان مشغول تحصیل بوده، که در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ به دلیل تغییر محل سکونت ساکن هرند و در مدرسه متوسطه اول شهید غفار هرندی ثبت نام می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به بررسی های که انجام شده بود این دانش آموز محدودیت های خاص خودش را داشته، که مسئولان آموزش و پرورش این دانش آموز را مورد حمایت مادی و معنوی قرار می دهند.

,

درستکار ادامه داد: در روز یکشنبه ۲۵ اردیبشهت ۱۴۰۱ این دانش آموز در مدرسه شیطنت های زیادی داشته و این مورد باعث می شود، متاسفانه معلم یک برخورد فیزیکی محدودی با دانش آموز داشته باشد.

,

وی افزود: بلافاصله بعد از این برخورد رئیس آموزش و پرورش و رئیس ارزیابی عملکرد شهرستان هرند در مدرسه حضور پیدا می کنند و به صورت میدانی این موضوع مورد برسی قرار می گیرد.

,

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: اولیا دانش آموز در روز دوشنبه ۲۶ اردیبشهت ماه به مدرسه مراجعه می کنند و معلم از اولیا دانش آموز عذر خواهی می کند، اما گزارش آن اتفاق تلخ آماده است و طبق اساس مقررات پیگیری ها حتما برای معلم صورت می گیرد.

,

این کلیپ را در ادامه می توانید ببینید:

,

, ,

بدون شک رفتارها و برخوردهای این چنینی در مدارس به هیچ عنوان قابل دفاع نیست و باید با آن برخورد شود اما باید برای جلوگیری از رفتارهای این چنینی اقدامات پیشگیرانه که بخشی از آن با ایجاد آگاهی بیشتر و کسب مهارت است، باید اتفاق بیفتد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه