اخبار داغ

رییس کمیسیون عمرانو شهرسازی شورای اسلامی شهر بجنورد خبر داد؛

مدیریت شهری بجنورد به دنبال مجوز معدن شن و ماسه کوهی برای تولید آسفالت مقاوم‌تر

مدیریت شهری بجنورد به دنبال مجوز معدن شن و ماسه کوهی برای تولید آسفالت مقاوم‌تر
علی اربابی گفت: شورای شهر و شهرداری بجنورد درصدد برآمده اند تا معدن شن و ماسه کوهی را خریداری و یا اینکه مجوز معدن شن و ماسه کوهی غیرغعالی را اخذ کنند تا از مصالح این نوع معدن برای تولید آسفالت استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اربابی، رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر بجنورد در گفت و گو با عصراترک اظهار کرد: نیاز اصلی شهر بجنورد به انجام لکه گیری و آسفالت در سطح معابر حدود چهار میلیون و 500 هزار متر مربع است که با قیمت کنونی یک هزار و 600 تا دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا این عملیات در این شهر اجرایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

اربابی گفت: شهرداری بجنورد تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا در این زمینه قدم های مثبتی را بردارد.

,

وی درباره عمر مفید آسفالت معابر نیز بیان کرد: آنچه باید انجام بشود، این است که عمر مفید آسفالت معابر می بایست حداقل پنج سال باشد.

,

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: تحقق این عمر مفید به بکارگیری مصالح ترکیبی در قیر بستگی دارد.

,

وی با اشاره به اینکه استفاده از شن و ماسه کوهی، مقاومت و عمر مفید آسفالت را بالا می برد، اعلام کرد: شورای شهر و شهرداری بجنورد درصدد برآمده اند تا معدن شن و ماسه کوهی را خریداری و یا اینکه مجوز معدن شن و ماسه کوهی غیرغعالی را اخذ کنند تا از مصالح این نوع معدن برای تولید آسفالت استفاده شود.

,

اربابی گفت: هفته گذشته شورای شهر تصمیمی را مصوب کرد مبنی براینکه شهرداری بجنورد لایحه ای در زمینه خریداری یک واحد معدن شن و ماسه کوهی و یا اخذ مجوز فعال سازی معدن شن و ماسه کوهی، تهیه و به شورای شهر بجنورد ارسال کند تا تصویب شود.

,

وی درباره استفاده از آسفالت پلیمیری که عمر مفید بالاتری دارد نیز بیان کرد: با توجه به اینکه قیمت تامین این محصول بالا است، فعلا شهرداری بجنورد امکان بکارگیری این نوع از آسفالت را ندارد.

,

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر بجنورد با یادآوری این مطلب که عملیات اجرای آسفالت در سطح معابر شهر بجنورد از پنجم فروردین ماه امسال شروع شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به وقوع بارندگی های بهاری، اجرای این عملیات در روزهای بارانی انجام نشد.

,

اربابی خاطرنشان کرد: شهرداری بجنورد در سال گذشته با اخذ سه میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات بانکی، ماشین آلات و تجهیزات کارخانه آسفالت خود را تعمیر و به روزرسانی کرد تا امسال عملیات اجرای لکه گیری و آسفالت مناطق هدف را انجام دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه