اخبار داغ

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

آنقدر باید کار و تلاش کنیم تا رضایت مردم مستضعف و محروم کشور را به دست آوریم

آنقدر باید کار و تلاش کنیم تا رضایت مردم مستضعف و محروم کشور را به دست آوریم
سردار حزنی با بیان اینکه از خبرنگاران و فعالین حوزه رسانه و خبر می‌خواهم در راستای رفع مشکلات محرومین و در کنار مستضعفان گام بردارند، گفت: آن‌قدر باید کار و تلاش کنیم تا رضایت مردم مستضعف و محروم کشور را به دست آوریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار سید ضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در ویژه‌برنامه تجلیل از دست‌اندرکاران ساخت منازل نیازمندان و مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در بندرعباس، اظهار کرد: مأموریت اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقرار امنیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: سپاه در کنار این مأموریت اصلی و اساسی آن بحث محرومیت‌زدایی، مردم‌دوستی و مردم یاری را در سراسر کشور به خصوص در مناطق محروم، صعب العبور و مرزی کشور انجام می‌دهد.

,

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ورود سپاه به برخی از کارهای فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدایی  مانند مبحث ازدواج آسان، مسکن، آب و معیشت که این فعالیت ها توسط تمامی رده‌ها و قرارگاه‌ها و مناطق سپاه در راستای محرومیت‌زدایی در کشور صورت گرفته است.

,

حزنی با تاکید بر اینکه ما آن‌قدر باید کار و تلاش کنیم تا رضایت مردم مستضعف و محروم کشور را به دست آوریم، تصریح کرد: از همه مسئولین استان هرمزگان که خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم محروم این منطقه خدمت‌رسانی می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

,

وی خاطر نشان کرد: از خبرنگاران و فعالین حوزه رسانه و خبر می‌خواهم در راستای رفع مشکلات محرومین و در کنار مستضعفان گام بردارند و برای ترویج فرهنگ محرومیت‌زدایی از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه