اخبار داغ

دردسرهای نبود پزشک؛

داستان دنباله‌دار صف‌های ویزیت بیمار در بیمارستان امام خمینی(ره) پلدشت

داستان دنباله‌دار صف‌های ویزیت بیمار در بیمارستان امام خمینی(ره) پلدشت
مشاهدات میدانی و گزارشات مردمی حاکی از نبود پزشک شیفت در اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) و معطلی‌های چند ساعته در بیمارستان پلدشت را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، تامین سلامت، بهداشت و درمان مردم از مهمترین و با ارزش ترین وظایف مسئولان در حوزه بهداشت و درمان است و ارائه خدمات شایسته موجب بالا رفتن امید به زندگی افراد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مقام معظم رهبری نیز بارها بر موضوع بهداشت و درمان تاکید کرده و فرموده اند؛ مسئله‌ سلامت، جزو مسائل درجه‌ی یک هر کشوری است.

,

امروزه مردم شهرستان پلدشت علاوه بر رنج بیماری باید رنج کمبود پزشک را بکشند.

,

چه بسا بیمارانی که بخاطر کمبود پزشک یا ضعف در ارائه خدمات به موقع ممکن است به مرگ دلخراشی تن دهند و افسوس های بسیاری را در پی خواهد داشت که اگر این یا آن در بیمارستان شهرستان وجود داشت پدر، مادر، فرزند، همسر، برادر و یا خواهرمان زنده بود.

,

پلدشت با اینکه شهرستانی مرزی و توریست پذیر بوده مظلوم واقع شده است و به دلیل کمبود پزشک با مشکلات عدیده ای روبرو بوده و نارضایتی های بیماران را در پی دارد.

,

در همین راستا به سراغ مردم رفتیم تا ار نظراتشان‌ در همین خصوص مطلع شویم.

,

رسول یکی از شهروندان پلدشت در این خصوص گفت: روز دوشنبه به بیمارستان پلدشت مراجعه کردم و پزشک اورژانس در شیفت خود حاضر نشده بود و مردم ساعت ها معطل بودند.

,

وی تصریح کرد: آیا این وضعیت در شان مردم پلدشت است؟

,

رضا در ادامه افزود: اورژانس در واقع مکانی برای حالت های اضطراری بوده و نبود پزشک در واقع بازی با جان مردم است.

,

حسن یکی دیگر ازر شهروندان شهر پلدشت در این خصوص گفت: در هیچ جایی از دنیا امکان ندارد که پزشک اورژانس در محل کار خود حاضر نشود یا بدون تحویل شیفت خود محل کار خود را ترک کند.

,

حال با این شرایط خدایی نکرده اگر فردی دارای مشکل حاد بوده و غیر از زمان حضور پزشک به بیمارستان مراجعه کند چه اتفاقی می افتد؟

,

آیا این هزینه اضافی برای بیمار و خانواده اش تحمیل نمی کند؟

,

مگر جز این است که فرد باید به شهرستان های همجوار مراجعه کند و خطرات جاده و هزینه اضافه را نیز متحمل شود؟

,

مگر این مشکلات مغایر با فرمایشات رهبری نیست که فرموده اند، باید تمام تلاش خود را بکار گیریم تا بیماران علاوه بر رنج بیماری رنج دیگری را نکشند؟

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه