اخبار داغ

قالیباف در صحن علنی مجلس:

آیت‌الله فاطمی‌نیا عالم و معلم برجسته اخلاق بود

آیت‌الله فاطمی‌نیا عالم و معلم برجسته اخلاق بود
رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت آیت‌الله فاطمی‌نیا را به محضر مقام معظم رهبری و مردم ایران تسلیت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ابتدا ارتحال عالم و معلم برجسته اخلاق، حضرت آیت‌الله فاطمی‌نیا را به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بیان کرد: همچنین روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک می‌گویم و امیدوارم افرادی که در این عرصه فعالیت می‌کنند، بیش از گذشته توفیق خدمت و اثرگذاری داشته باشند.

,

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازم است روز جهانی موزه و میراث فرهنگی را به همه دست‌اندرکارانی که در این مسیر فعالیت می‌کنند، تبریک بگویم و این افراد برای معرفی بهتر سابقه، تاریخ و فرهنگ ایران اسلامی و ملت ما تلاش می‌کنند. این روز را هم به کسانی که در کشف آثار تاریخی تلاش می‌کنند و هم به کسانی که در راستای معرفی فرهنگ و آثار تاریخی ایران تلاش دارند، تبریک می‌گویم و از زحمات آنان تقدیر و تشکر می‌کنم. همچنین از همکاران خودم در مجلس که در فراکسیون موزه‌ها و میراث فرهنگی فعالیت می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

,

قالیباف خاطرنشان کرد: مطلع شدیم که عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در دوره‌های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی که از جانبازان عزیز کشورمان بود، به رحمت ایزدی پیوست؛ درگذشت وی را تسلیت عرض می‌کنم.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه