اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب چگنی:

حذف ارز ترجیحی راهکار مقابله با قاچاق کالا است

حذف ارز ترجیحی راهکار مقابله با قاچاق کالا است
حسینی بابیان اینکه حذف ارز ترجیحی راهکار مقابله با قاچاق کالا است، گفت: این ابتکار دولت باعث خواهد شد تا با کاهش و جلوگیری از قاچاق کالاهایی که از ارز ترجیحی بهره می‌بردند، یارانه به‌صورت مستقیم به دست مردم و سفره آن‌ها برسد که امری بسیار ارزشمند است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اردشیر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: دولت سیزدهم به‌منظور اصلاح سیاست‌ها در راستای یارانه کالاهای اساسی اقداماتی انجام داده که هدف اصلی آن حل مشکلات پیش‌آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: طی چند روز گذشته با مشاهده اخبار و شایعه‌های ایجادشده برخی افراد سودجو که قصد سو استفاده از شرایط پیش‌آمده در جامعه را داشته برای جلوگیری از آن از تمام دستگاه‌های اجرایی و بازرسان تمام ادارات استفاده کرده و نظارت‌ها را بر بازار و کالاهای اساسی مردم بیشتر کردیم.

,

دادستان عمومی و انقلاب چگنی عنوان کرد: افزایش قیمت‌ها در بازار تنها شامل چند قلم کالا بوده و با مشاهده افزایش قیمت در مورد کالاهایی مانند نان، بنزین و دارو برخورد قانونی می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه افراد سودجو به دنبال افزایش قیمت سایر کالاها هستند، تصریح کرد: در صورت شناسایی برخورد شده و افرادی که قصد سو استفاده از فضای موجود را نیز داشته باشند بازرسان واحد متخلف را جریمه و واحدهای مربوطه را پلمب می‌کنند.

,

حسینی بیان کرد: این طرح برای مردم بسیار سودمند است و طی این مسیر تنها نیازمند همراهی و همدلی مردم بوده تا به نتیجه نهایی خود برسد چراکه بسیاری از شبکه‌های نفوذی به دنبال سوءاستفاده از این طرح هستند و همچنین لازم به ذکر است که این طرح با کمترین حاشیه در چگنی در حال اجرا است.

,

دادستان عمومی و انقلاب چگنی بابیان اینکه حذف ارز ترجیحی راهکار مقابله با قاچاق کالا است، گفت: این ابتکار دولت باعث خواهد شد تا با کاهش و جلوگیری از قاچاق کالاهایی که از ارز ترجیحی بهره می‌بردند، یارانه به‌صورت مستقیم به دست مردم و سفره آن‌ها برسد که امری بسیار ارزشمند است.

,

وی با تأکید بر لزوم خنثی‌سازی عملیات مخرب رسانه‌های معاند، افزود: مردم ما باید هوشمندانه عمل کنند و تحت تأثیر فضای مجازی و رسانه‌های معاند قرار نگیرند که خوشبختانه در دوره چگنی همین‌گونه بوده و شاهد آرامش در این شهر هستیم.

,

حسینی ضمن تقدیر از نیروهای بسیج و سپاه، بیان کرد: در راستای آرام‌سازی و برقراری نظم و امنیت این نهاد و ارگان مردمی مانند همیشه پای‌کار هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه