اخبار داغ

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی:

۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در مدارس از راه دور آموزش می‌گیرند

۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در مدارس از راه دور آموزش می‌گیرند
ابوالقاسم اکبری گفت: در استان خراسان شمالی ۳۱ مجموعه از راه دور فعال هستندکه سه هزار و ۵۱ دانش‌آموز پوشش می‌دهند و در این مراکز ۹۵۹ دانش‌آموز دختر و دو هزار و ۹۹ دانش‌آموز پسر خدمات دریافت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی صبح امروز در همایش تقدیر از همکاران مدارس آموزش از راه دور در مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: خط قرمز ما در آموزش و پرورش استان تکریم فرهنگیان و اولیا دانش آموزان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, ،,

وی ادامه داد: در سند تحول بنیادین نگاه بر این است که تمام ظرفیت های دستگاه ها و نهادها در مجموعه آموزش و پرورش به کارگیری شود تا بتوانیم نتیجه اش را در راستای ماموریت این سازمان که حرکت به سمت حیات طیبه است، ببینیم.

,

اکبری با اشاره به اینکه مراکز و مدارس آموزش از راه دور یکی از مراکز مهم توسعه علمی و تربیتی ماست، گفت: این مراکز در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بسیار موثر بوده اند.

,

وی یادآور شد: در استان خراسان شمالی 31 مجموعه آموزش از راه دور فعالیت دارند که سه هزار و 51 دانش آموز را پوشش می دهند که 959 دانش آموز از این تعداد دختر و دو هزار و 99 دانش اموز پسر هستند.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی 187 هزار و 500 دانش آموز مشغول به تحصیل هستند، گفت:  20 هزار نوآموز از مهر گذشته به مجموعه آموزش و پرورش استان اضافه شده اند و خدمات آموزشی را دریافت می کنند.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس در فروردین ماه امسال اتفاق مبارکی بود، افزود: طی دو سال گذشته به دلیل بیماری کرونا شرایط سختی در حوزه آموزش حاکم بود، در کشور اگر مدافعان امنیت، سلامت، حرم داریم، معلمان نیز در این ایام مدافعان واقعی تعلیم و تربیت بوده اند.

,

وی گفت: خراسان شمالی در سراسر کشور رتبه دوم بازگشایی مدارس را کسب کرد که قطعا نتیجه تلاش و زحمات تک تک فرهنگیان و نیروهای این سازمان بوده است.

,

اکبری خاطرنشان کرد: این نتایج بر فرموده مقام معظم رهبری در سفر به استان خراسان شمالی که بیان داشتند، خراسان شمالی به لحاظ مالی در گروه استان های محروم قرار دارد، اما به لحاظ منابع نیروی انسانی می تواند در گروه 10 استان برتر کشور باشد، صحه گذاشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه