اخبار داغ

کاهش شدید دارایی عربستان در خزانه داری آمریکا

کاهش شدید دارایی عربستان در خزانه داری آمریکا
دارایی عربستان سعودی در اسناد و اوراق قرضه آمریکا در ماه مارس ۱۱۵.۵ میلیارد دلار کاهش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دارایی عربستان در اسناد و اوراق قرضه خزانه داری آمریکا به پایین ترین سطح خود  از ۵ سال گذشته رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
دارایی عربستان سعودی در اسناد و اوراق قرضه خزانه داری آمریکا در ماه مارس به ۱۱۵.۵ میلیارد دلار کاهش یافت که در مقایسه با فوریه ۲۰۲۲، ۱.۲ میلیارد دلار کاهش داشت.
,
 
,
در ژانویه ۲۰۱۷، دارایی عربستان سعودی در اسناد و اوراق قرضه خزانه داری آمریکا بالغ بر ۱۱۲.۳ میلیارد دلار بود.
,
 
,
دارایی عربستان سعودی در اسناد و اوراق قرضه خزانه داری آمریکا تا پایان فوریه با ۲.۲ درصد کاهش به ۱۱۶.۷ میلیارد دلار در مقایسه با ۱۱۹.۴ میلیارد دلار تا پایان ژانویه رسید.
,
 
,
عربستان که در پایان سال ۲۰۲۱ و در ماه ژانویه در رتبه هفدهم بزرگترین دارندگان اوراق قرضه ایالات متحده قرار داشت، در پی کاهش در ماه فوریه به رتبه هجدهم سقوط کرد.
,
 
,
در فوریه ۲۰۲۲ عربستان سعودی بالغ بر ۱۰۱.۲۷ میلیارد دلار اوراق قرضه بلندمدت و ۱۵.۴۶ میلیارد دلار اوراق قرضه کوتاه مدت ایالات متحده را در اختیار داشته است.
,
 
,
ژاپن با ۱۳۰۶.۳ میلیارد دلار بیشترین اوراق قرضه خزانه داری آمریکا را در فوریه در مالکیت خود داشته و پس از آن چین با ارزش ۱۰۵۴.۸ میلیارد دلار قرار گرفت. در طول این دو سال، ژاپن اوراق قرضه خود را ۳۸ میلیارد دلار (حدود ۳ درصد) افزایش داده و در مورد چین که دومین کشور این لیست است، شاهد کاهش ۳۷.۵ میلیارد دلاری (۳.۴۳ درصد) بودیم.
,
 
,
منبع: تسنیم
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه