اخبار داغ

ارعاب، سرکوب و سلاخی سیاه‌پوستان آمریکایی با سگ‌های کوبایی+تصاویر

ارعاب، سرکوب و سلاخی سیاه‌پوستان آمریکایی با سگ‌های کوبایی+تصاویر
پلیس آمریکا قرن ها در برخوردهای خود با سیاه پوستان اصطلاح "نژادپرستی" را به معنای واقعی کلمه به منصه ظهور گذاشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ پلیس آمریکا قرن ها در برخوردهای خود با سیاه پوستان اصطلاح "نژادپرستی" را به معنای واقعی کلمه به منصه ظهور گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حتی رسانه های آمریکایی به این اقدامات وحشیانه و خشونت آمیز واکنش نشان داده اند.
,
 
,
, ,
واشنگتن‌پست نوشت: پلیس آمریکا همچنان از سگ های مهاجم علیه سیاه پوستان آمریکایی استفاده می کند و این رویه شرورانه ریشه در قرن ها خشونت نژادپرستانه دارد.
, واشنگتن‌پست,
افسران پلیس سالت لیک سیتی پس از پاسخ به یک تماس تلفنی از سوی یک زن 36 ساله در حال مشاجره با همسرش، به محل می روند و جفری رایانز، فرد سیاه پوستی را در حیاط خلوتش به گوشه ای می اندازند و او را مجبور به نشستن روی زمین می کنند و هشدار می دهند که اگر این کار را نکند توسط سگ ها گاز گرفته می شود.
,
این تهدید زمینه را برای نمایش خشونت فراهم کرد و پس از آن افسران سگ را به گاز گرفتن وی تشویق کردند و سگ پای فرد سیاه پوست را به مدت 50 ثانیه گاز گرفت.
,
هدف این سناریو تنها برای تحقیرو تجاوز به مرد سیاه پوستی بود که افسران آن را مجرم فرض می کردند.
,
این اتفاق متعلق به چند دهه پیش نیست، بلکه به تازگی رخ داده است.
,
آمریکایی ها و اروپایی ها قرن ها است که در سیستم خشونت نژادپرستانه خود از سگ های پلیس به عنوان ابزاری برای ترور و تسخیر نژادی و سلاخی کردن رهبران بومی استفاده می کنند.
,
, ,
"سگ کوبایی" که در اواسط دهه 1700 به عنوان یک نژاد متمایز ظاهر شد، توسط پرورش دهندگان کوبایی به عنوان حیوانی که علاوه بر توانایی در تسلیم کردن دشمنان وحشی، می توانست به طور خاص طعمه های خود را هدف قرار دهد و به آنها حمله کند، به بازار عرضه شد. این سگ به عنوان ابزاری برای وارد کردن حداکثر آسیب به سیاه پوستانی که بردگی خود را به چالش می کشیدند مورد تجلیل قرار گرفت.
, سگ کوبایی,
تاریخ پر تنش بین سگ های پلیس و مبارزان آزادی سیاه پوست، نگران کننده و ثابت است. هدف پلیس آمریکا از این اقدامات، ارعاب، سرکوب و به حاشیه راندن سیاه پوستان است.
,
ماموران و مربیان ادعا می کنند که این سگ ها برای جستجوی مواد مخدر، بوییدن بمب و دستگیری مظنونان به روشی غیر کشنده ضروری هستند. اما آنها توضیح نمی دهند که چرا سگ ها برای حداکثر پرخاشگری آموزش دیده اند؟ چرا گاز آنها بسیار کشنده تر از گاز حیوانات خانگی است؟ یا چرا مطالعات نشان می دهد که مظنونان غیر سفیدپوست بیشترین درصد افرادی را تشکیل می دهند که از گاز گرفتن سگ های پلیس رنج می برند؟
,
سوالی که نیروهای پلیس این کشور اکنون باید به آن پاسخ دهند این است که چند سیاه پوست باید قبل از تعلیق یگان های کِی9 (k-9) به طور نامحدود مورد ضرب و شتم یا وحشت قرار بگیرند؟
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه