اخبار داغ

کارشناس مسکن سازمان بهزیستی خراسان شمالی عنوان کرد؛

آغاز ثبت نام متقاضیان روستایی تحت پوشش بهزیستی خراسان شمالی در طرح‌های حمایتی مسکن

آغاز ثبت نام متقاضیان روستایی تحت پوشش بهزیستی خراسان شمالی در طرح‌های حمایتی مسکن
هادی غافله باشیان با اشاره به اینکه همزمان با سراسر کشور ثبت نام متقاضیان روستایی در طرح حمایتی مسکن از روز ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز شده است، گفت: در مراحل گذشته به دلیل محدودیت‌های سامانه و عدم امکان ثبت نام همزمان، متقاضیان روستایی تحت پوشش بهزیستی تاکنون ثبت نام نشده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی غافله باشیان، کارشناس مسکن سازمان بهزیستی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: ثبت نام متقاضیان روستایی طرح های حمایتی مسکن از ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری در استان و سراسر کشور آغاز شده است.

وی ادامه داد: در مراحل گذشته به دلیل محدودیت های سامانه و عدم امکان ثبت نام همزمان، صرفا ثبت نام از متقاضیان شهری صورت گرفته و متقاضیان روستایی تاکنون ثبت نام نشده اند.

این مقام مسئول گفت: این در حالی است که سامانه طرح های حمایتی مسکن از ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برای ثبت نام از متقاضیان روستایی نیز در دسترس قرار گرفته است.

غافله باشیان عنوان کرد: خانوارهای روستایی تحت حمایت بهزیستی فاقد مسکن نیز می توانند از تاریخ ۲۷ اردیبهشت که سامانه فعال شده است در بازه زمانی تعیین شده به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن مراجعه و ضمن وارد کردن تمامی اطلاعات، نسبت به بارگذاری کامل مدارک مربوطه اقدام کنند.

کارشناس مسکن سازمان بهزیستی خراسان شمالی یادآور شد: متقاضیان فاقد مسکن تحت حمایت بهزیستی استان می توانند با مراجعه به سامانه saman.mrud.ir در طرح های حمایتی مسکن ثبت نام کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: لازم به ذکر است کد ملی، شماره همراه و شهر محل تقاضای متقاضیان ثبت نام در سامانه طرح های حمایتی مسکن بنا به تاکیدات دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی پس از انتخاب قابل تغییر نخواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه