اخبار داغ

به عنوان اولین ایرانی در جمع 16 اسنوکرباز برتر جهان قرار گرفتم

بازگشت قهرمان اسنوکر ایران از رقابتهای جهانی/ وفایی: خوشحالم که تاریخساز شدم؛ جوانان ایرانی می توانند تاریخ ورزش را تغییر دهند

بازگشت قهرمان اسنوکر ایران از رقابتهای جهانی/ وفایی: خوشحالم که تاریخساز شدم؛ جوانان ایرانی می توانند تاریخ ورزش را تغییر دهند
قهرمان رنکینگ اسنوکر حرفه ای جهان گفت: بعد از تمرین مداوم توانستم به عنوان اولین ایرانی توانستم در جمع 16 اسنوکر برتر جهان قرار بگیرم و برای ورزش کشورم تاریخ سازی کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ حسین وفایی ملی پوش اسنوکر کشورمان پس از مسابقات متعدد و قهرمانی در مسابقات شوت اوت و عملکرد درخشان در انجمن حرفه ای های اسنوکر با استقبال پرشور خانواده بزرگ بیلیارد به کشور بازگشت. بازگشت وفایی پس از2 سال موجب شد علاقه مندان به این قهرمان با شور و حرارت خاصی در آیین استقبال شرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رشته اسنوکر در ایران طرفداران بسیاری دارد و جمع کثیری از این علاقه مندان در کنار مسئولین فدراسیون برای استقبال از حسین وفایی در فرودگاه امام خمینی(ره) حضور پیدا کردند.

,

وفایی با پایان یافتن فصل اسنوکر و رویدادهای انجمن حرفه ای های این رشته و تا آغاز فصل جدید، در ایران به فعالیت و تمرین می پردازد.

,

حسین وفایی در فرودگاه و در حاشیه مراسم استقبال از کاروان اعزامی اظهار داشت: جوانان ایرانی باید اعتماد به نفس داشته باشند که آنها هم می توانند و هر چیزی امکان دارد. با کمی تلاش و پشتکار می توانند به آنچه که هدفشان است، دست یابند. خوشحالم که با کسب این نتیجه باعث غرور مردم کشورم شدم.

,

وفایی در ادامه به سطح بالای مسابقات شوت اوت و انجمن حرفه ای های اسنوکر اشاره کرد و افزود: سطح مسابقات بسیار بالا بود و بهترینهای این رشته حضور داشتند. در کل جهان 128 ورزشکار حرفه ای اسنوکر وجود دارد که همه بهترین هستند. با خود عهد بستم که می توانم مقابل حریفانم پیروز میدان شوم و به عنوان اولین ایرانی توانستم تاریخ سازی کنم و در جمع 16 اسنوکر برتر جهان قرار بگیرم.

,

قهرمان رنکینگ اسنوکر حرفه ای جهان در پایان در خصوص آینده رشته بولینگ و بیلیارد در ایران بیان کرد: آینده خوبی در انتظار این رشته در کشورمان است و اگر مشکلات مالی حل شود و منبع درآمد ایجاد شود، مطمئنا ورزشکاران با انگیزه بیشتری ورزش خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه