اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور:

انسجام ملی در دفاع و مقاومت مردمی نمونه ای از ایثار در آزاد سازی خرمشهر بود/مرزبانان چشمان بیدار نظام در سرحدات کشور هستند

انسجام ملی در دفاع و مقاومت مردمی نمونه ای از ایثار در آزاد سازی خرمشهر بود/مرزبانان چشمان بیدار نظام در سرحدات کشور هستند
نوری نژاد با اشاره به اینکه انسجام ملی در دفاع و مقاومت مردمی نمونه ای از ایثار و از خود گذشتگی در آزاد سازی خرمشهر بود از امانتداری به عنوان یکی از مهمترین خصیصه های پلیس در صحنه های ماموریتی یاد کرد و گفت: مرزبانان چشمان بیدار ما در سرحدات کشور هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محمد علی نوری نژاد امروز در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان مرکز آموزشی علمی- تخصصی مالک اشتر در اراک ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره شهدای گرانقدر بیان داشت: خانواده شهدا راهنما و چراغ هدایت ما در حوزه های ماموریتی و زندگی همه ما در مجموعه فرماندهی انتظامی کل کشور به شمار می روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی از حضور خانواده های دانش آموختگان مراکز آموزشی در این مراسم که چنین فرزندانی خداشناس و متعهد برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحویل دادند، تقدیر کرد.

,

معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه در آستانه سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر و دلاورمردی های رزمندگان اسلام قرار گرفته ایم، افزود: مقاومت اسلامی رزمندگان خونین شهر را به خرمشهر تبدیل و از دست غاصبان بعثی نجات داد.

,

سردار نوری نژاد در ادامه تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی به مولا امام حسین (ع) اقتدا کرده و در تمام مراحل خدمتی چه در شعار و حماسه سرایی و چه در عمل از سرور و سالار شهیدان الگو می گیرند.

,

وی از امانتداری به عنوان یکی از مهمترین خصایص پلیس در صحنه های مختلف ماموریتی یاد کرد و گفت: پلیس امانتدار با حفظ اسرار و واقعیات در صحنه های ماموریتی امین و خدمتگزار مردم است.

,

این مقام ارشد انتظامی کشور با تاکید در به کار بستن آموزه هایی که دانش آموختگان در دوره های آموزشی فرا گرفته اند پس از ورود به عرصه خدمت اظهار داشت: موظف به رعایت انضباط در تمام سطوح خدمتی می باشند.

,

معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور در ادامه سخنان خود به دانش آموختگان و فراگیران مراکز آموزشی فراجا تاکید کرد قدر جوانی خود را بدانید و درهمه زمینه ها برای خودسازی و خدمت شایسته به مردم و خانواده هایتان نهایت استفاده را ببرید.

,

این مقام ارشد فراجا با تاکید در بکارگیری امکانات و تجهیزات به روز و فن آوری های آماده در انجام خدمت گفت: کارکنان نیز با بکارگیری این فن آوریها و تجهیزات خدماتی شایسته و بهتر و دقیق تر به شهروندان ارائه دهند.

,

سردار نوری نژاد  با تاکید برتلاش مسئولان انتظامی کشور در خصوص معیشت کارکنان از ساخت ۶۰ هزار واحد منزل سازمانی طی دو دوره ۵ ساله خبر داد.

,

وی با بیان اینکه مرزبانان چشمان بیدار، در سر حدات کشور به شمار می روند ، افزود : فرماندهی کل انتظامی با تدبیر و برنامه ریزی های وسیع در تمام ساعات شبانه روزی و در تمام ماموریت ها به خصوص تامین امنیت مرز ها و محورهای مواصلاتی مراقب جان و مال و ناموس مردم بوده و در این راه از جان مایه گذاشته است.

,

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کل کشور به تلاش پلیس راه و راهور در محور های مواصلاتی اشاره و خاطر نشان کرد:  تامین امنیت ترافیکی آرامش خاطر شهروندان را در سفر به همراه دارد.

,

سردار نوری نژاد در پایان با تاکید بر حفظ حس و حال و معنویات دوره آموزشی در کل دوران خدمت اظهار داشت: شهید " ابراهیم هادی" که این دوره مزین به نام این شهید بزرگواراست مهمترین و شایسته ترین الگو برای جوانان به شمار می رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه