اخبار داغ

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور:

روابط عمومی‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند/ تلاش دشمن برای تزریق ناامیدی در جامعه

روابط عمومی‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند/ تلاش دشمن برای تزریق ناامیدی در جامعه
دارابی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها امروز در خط مقدم ‌جهاد تبیین قرار دارند، گفت: امروز در عرصه اقتصادی در یک نبرد هستیم و اگر سرمایه اجتماعی دولت و نظام رو به سمت کاستن برود باید در نقشی که داریم فکر کنیم و مطمئن باشیم که نقش خود را درست اجرا نکرده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، افشار دارابی امروز در همایش پاسداشت روز ارتباطات و روابط عمومی که در سالن فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: بخشی از وضعیت امروز جامعه مربوط به تحریم‌های ظالمانه و بخشی ناشی از فرصت‌سوزی بوده که در گذشته انجام شده است بنابراین در چنین شرایطی خانواده بزرگ روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی باید از هنر، دانش، انرژی، انگیزه، علم و ایمان خود برای کاری که در پیش دارند، استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با بیان اینکه روابط عمومی‌ها امروز در خط مقدم ‌جهاد تبیین قرار دارند، گفت: شرایط امروز جامعه کمتر از جایی(دفاع مقدس و روایتگری) که شهید آوینی احساس می‌کرد، نیست زیرا مورد هجمه سنگین‌ دشمنان‌ در همه عرصه‌ها هستیم.

,

وی تصریح کرد: در جنگ روایت‌ها که دشمن شروع کرده است، روابط عمومی‌ها سنگربان بوده و نقش بسیار مهمی برعهده دارند و امروز فضای مجازی کار را برای ما به‌ شدت سخت و طاقت‌فرسا کرده است که در دیدار امروز نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز از رها بودن فضای مجازی گلایه‌ داشتند.

,

دارابی با اشاره به اینکه اگر روابط عمومی های هر استانی هوشمندانه در مسئولیت خود و براساس فرهنگ، باور و ذائقه‌ مردم فعالیت کرده و در زمینه جهاد تبیین و جنگ روایت‌ها به وظیفه خود در فضای مجازی درست عمل کند بدون شک ما هیچ مشکلی نخواهیم داشت، افزود: در شرایط امروز جامعه رسالت اصلی روابط عمومی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در بحث جهاد تبیین و روایت‌گری‌ها است.

,

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در ادامه از مدیران ارشد و نماینده عالی دولت در استان خراسان جنوبی درخواست کرد به شکل ویژه فعالان عرصه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی را حمایت کنند و گفت: روابط عمومی‌ها باید سیمای خراسان جنوبی را برای مردم کشور و دنیا ترسیم کنند.

,

وی به ظرفیت‌های بسیار خوبی خراسان جنوبی به‌ویژه در بخش گردشگری اشاره کرد و خواستار همکاری بیشتر با مجموعه میراث فرهنگی برای معرفی جاذبه‌های استان در سطح ملی و جهانی شد.

,

دارابی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه امروز در عرصه اقتصادی در یک نبرد هستیم و اگر سرمایه اجتماعی دولت و نظام رو به سمت کاستن برود باید در نقشی که داریم فکر کنیم و مطمئن باشیم که نقش خود را درست اجرا نکرده‌ایم، تصریح کرد: از ابزار جدید رسانه‌ای، فضای مجازی، پلتفرم‌های اجتماعی که شکل می‌گیرد و دشمن برای تبلیغات علیه ما راه‌اندازی کرده باید ما از همین ابزارها بهره ببریم و با دانش روز و فضای مجازی آشنا شویم.

,

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور خاطر نشان کرد: قول می‌دهیم هر نوع آموزش و برنامه‌ای که برای تقویت ظرفیت فکری و تجربی روابط عمومی دستگاه‌های دولتی و خصوصی استان خراسان جنوبی لازم باشد را با حضور اساتید برجسته برگزار کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه