اخبار داغ

غیبت نکونام در نشست خبری؛

حسینی: فولاد از هر نظر ثبات خوبی داشته/ دیداری پایاپای با رقیب‌مان خواهیم داشت

حسینی: فولاد از هر نظر ثبات خوبی داشته/ دیداری پایاپای با رقیب‌مان خواهیم داشت
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: فولاد از لحاظ بازیکن و کادر فنی، ثبات خیلی خوبی داشته و این ثبات به فولاد کمک کرده است تا تیمی یک‌دست و بابرنامه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار پیکان - سپاهان اظهار داشت: فردا با یکی از باثبات‌ترین تیم‌های چند سال اخیر بازی داریم. فولاد از لحاظ بازیکن و کادر فنی، ثبات خیلی خوبی داشته و این ثبات به فولاد کمک کرده است تا تیمی یک‌دست و بابرنامه باشد. بازیکنان ما بازی بسیار دشواری با این تیم سختکوش دارند و ان‌شاءالله بازی بسیار خوبی همراه با کسب نتیجه لازم پیش رو داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در مورد هدف خودروسازان از سه دیدار باقیمانده لیگ برتر تصریح کرد:‌ تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بیشترین امتیازات را از این بازی‌ها بگیریم. همچنین به بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند،‌ میدان می‌دهیم تا ببینیم در جذب بازیکن باید چه انتخاب‌هایی داشته باشیم.
,
 
,
سرمربی پیکان درباره نشست خود با مدیران این باشگاه بیان کرد: سؤالاتی درباره بازی‌ها، نتایج و کادر فنی مطرح شد که هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم.
,
 
,
حسینی راجع به نتایج ضعیف پیکان در دیدارهای خانگی عنوان کرد: ما یک دیدار خانگی مقابل ذوب‌آهن را در کرج برده بودیم، اما بازیکنان ما متأسفانه هنوز نتوانسته‌اند در ورزشگاه پاس قوامین پیروز شوند. فولاد تیمی قدرتمند،‌ بابرنامه و سختکوش است و دیداری پایاپای خواهیم داشت.
,
 
,
وی در مورد کیفیت لیگ بیست‌ویکم گفت: دیدارهای سخت و نزدیکی را پشت سر گذاشتیم و تیم‌ها در هر مسابقه می‌جنگیدند. باید بپذیریم بسیاری از بازیکنان باکیفیت خط جلوی ما به کشورهای عربی و اروپایی رفته‌اند و این موضوع در گلزنی مؤثر است. در بهترین لیگ‌های دنیا هم بازیکنان باکیفیتی از کشورهای دیگر جذب می‌کنند، اما ما بازیکنی از خارج نیاورده‌ایم. به دلیل شرایط اقتصادی کشور و قوانین حاکم، تیم‌های ما به جز معدودی از آنها، بنیه جذب بازیکن خوب خارجی ندارند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه