اخبار داغ

فرمانده سپاه بروجرد:

حماسه سوم خرداد نماد مقاومت و ایستادگی است

حماسه سوم خرداد نماد مقاومت و ایستادگی است
سرهنگ احمد حسنوند با اشاره به کنگره ۶۵۰۰ شهید استان لرستان، گفت: حماسه سوم خرداد نماد مقاومت و ایستادگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ احمد حسنوند ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بروجرد، اظهار داشت: سوم خرداد یادآور مقاومت، ایستادگی و از جان گذشتگی ملت ایران است که رزمندگان اسلام با تقدیم جان خود، اجازه ندادند دشمن به هدفش برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: حماسه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، برگ زرینی از دفتر پر افتخار تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که به همین مناسبت برنامه های مختلفی در بروجرد برگزار می شود.

,

فرمانده سپاه بروجرد تصریح کرد: همزمان با سوم خرداد، مسابقات ورزشی، فرهنگی، برپایی نمایشگاه عکس، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، نواختن زنگ مقاومت، گردهمایی پیشکسوتان و روایت گری انجام می شود.

,

حسنوند با اشاره به کنگره ۶۸ شهید دانش آموز بروجرد، عنوان کرد: اقدامات خوبی برای برگزاری کنگره شهدای دانش آموز انجام شده و تلاش می شود تا با اقدامات صورت گرفته بتوانیم این موضوع بین المللی را به هدف برسانم.

,

وی با اشاره به کنگره ۶۵۰۰ شهید استان لرستان، بیان کرد: ضروری است تا با توجه به هزار و ۵۰۰ شهید شهرستان بروجرد و برگزاری این کنگره، برنامه ریزی لازم تا پایان سال صورت گیرد و این برنامه را به بهترین شکل در بروجرد برگزار نماییم.

,

فرمانده سپاه بروجرد از اجرای زنده سرود سلام فرمانده در بروجرد خبر داد و خاطرنشان کرد: این سرود در بین نسل های جدید و دانش آموزان بسیار مورد توجه قرار گرفته به طوری که در مدارس به صورت خودجوش این سرود خوانده می شود اما با هماهنگی هایی که صورت گرفته، قرار است که با دعوت از خواننده این سرود، با حضور کودکان و نوجوانان این سرود در میدان تختی برگزار گردد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه